מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סמוטריץ': בן דודי נפל בקרב - "מי חלם שזו תהיה התמונה האחרונה"

שר האוצר ספד לבן דודו, עמישר בן דוד, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה: "גדלנו יחד. מעט יחסית בני דודים עם קשר חזק ומיוחד. 'שנר' קראנו לו. חופשים, שבתות, טיולים, שמחות. איזה איש. איזה כאב"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 09/03/24 21:32 כט באדר א'

סמוטריץ': בן דודי נפל בקרב - "מי חלם שזו תהיה התמונה האחרונה"
בצלאל סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', ספד הערב (שבת) לבן דודו, עמישר בן דוד, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. בציוץ שהעלה לטוויטר לצד התמונה המשותפת האחרונה עם עמישר, כתב סמוטריץ': "בן דודי היקר, עמישר, גיבור ישראל נפל בקרב בעזה. גדלנו יחד. מעט יחסית בני דודים עם קשר חזק ומיוחד. 'שנר' קראנו לו. חופשים, שבתות, טיולים, שמחות. איזה איש. איזה כאב. אין מילים. על האש משותף בקיץ האחרון. מי חלם שזו תהיה התמונה האחרונה. איש משפחה אהוב".

החלל ה-18 של מכינת עלי ותושב היישוב

מוקדם יותר היום, צה"ל התיר לפרסום כי רס"ן (מיל') עמישר בן דוד בן 43, מעלי, מפקד חפ"ק בעוצבת הקומנדו, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. עמישר ז"ל התגורר בשכונת היובל בעלי והותיר אחריו את רעייתו שלומית וילדיהם. עמישר הוא בוגר של מכינת "עלי", היה מחנך בתיכון והתנדב כנהג אמבולנס.

בעלי ספדו: "היה לב של חסד ועזרה לזולת - אובדן קשה ליישובינו"

יו"ר הישוב עלי, אריאל אלמליח, ספד לו: "עמישר ואני למדנו יחד במכינה הקדם צבאית 'בני דוד' בעלי והבשורה על נפילתו היא סכין בלב. עמישר היה לב של חסד ועזרה לזולת וכיהן שנים רבות כראש צוות מד"א של היישוב, נפילתו היא אובדן קשה ליישובינו. משתתפים בצערם של שלומית הילדים וכל משפחת בן דוד, יהי זכרו ברוך".