היעלמות הילדה היימנוט: הבקשה של הרב שמואל אליהו מתושבי צפת

אחד עשר ימים חלפו מאז נעלמה הילדה היימנוט קסאו בצפת ועדיין אין קצה חוט באשר לגורלה. רבה של העיר יצא בקריאה לתושבים: "ילדה לא נעלמת סתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/24 22:16 כז באדר א'

היעלמות הילדה היימנוט: הבקשה של הרב שמואל אליהו מתושבי צפת
הרב שמואל אליהו, , צילום: קרן ידידות טורונטו

"לפני כשבועיים יצאה היימנוט מביתה ולא חזרה. הימנוט היא ילדה בת 9 שגרה בצפת, צוותים של מאות מחפשים לא מצאו אותה בסביבות ביתה וגם במעגלים יותר רחוקים. הסבירות שהיא נחטפה מתחזקת. ילדה לא נעלמת סתם" כך כותב הערב (ה') רבה של העיר, הרב שמואל אליהו, לתושבי המקום.

"להוסיף תפילה מיוחדת למציאתה של היימנוט"

"הדבר הזה צריך להדאיג את כולנו" הוא כותב, "אם ילדה נחטפת ואנחנו חוזרים לשגרה, מי אמר שמחר לא יחטפו ילדים אחרים בצפת או במקומות אחרים. אויבינו הוכיחו שיש להם אינטרס גדול לחטוף אזרחים ישראלים לשם מיקוח והפחדה" הוא טוען.

הרב אליהו קורא לציבור בעיר לפעול למען הילדה: "אנחנו חייבים להשמיע קול מחאה גדול. להשמיע קול זעקה. זעקה כלפי שמים וזעקה כלפי הרשויות שיעשו כל מה שביכולתם כדי לאתר את החטופה הזאת שנעלמה בנסיבות כל כך מסתוריות. אני קורא לכולנו להוסיף תפילה מיוחדת למציאתה של היימנוט וחזרתה לביתה בריאה ושלימה".

נוסך התפילה למציאת היימנוט קסאו

"אבינו מלכנו החזר כל החטופים לביתם בריאים ושלמים, החזר את היימנוט בת בלצאו לביתה בריאה ושלימה. אנא ה' הושיעה נא, אנא ה' הצליחה נא, אנא ה' עננו ביום קוראינו". הרב מוסיף כי כדאי להוסיף לתפילה את הפרקים הבאים מתהילים: ח, י, כג, כז, לא, נז, סד, עז, צא, קמ, קמב, קמד.

החיפושים אחר הילדה

החיפושים אחר הילדה צילום: דוברות יכ"ל

המשך החיפושים אחר היימנוט

מתנדבי יכ"ל ממשיכים בחיפושים נרחבים ללא הפסקה ובהשלמת תאי שטח בגזרת צפת, אחר הנעדרת היימנוט קסאו, כבת 9, שנעלמו עקבותיה בתאריך 25.02.2024 מרחוב צה"ל 9 בצפת. מתנדבי היחידה מגבירים הילוך, וממשיכים לזכות תאי שטח שונים, הן בשטחים האורבניים, והן בשטחים הפתוחים והסבוכים.