"התלמידים סובלים מטראומות, לחץ, חרדות - לא מצליחים לישון בלילות"

ארגון המורים מאיים בסכסוך עבודה אם לא תושג פריצת דרך במשא ומתן לשיפור תנאי העובדים: "ננקוט בצעדים ארגוניים כבר בשבוע הבא" | מועצת התלמידים: "נכנסים לתקופת בגרויות קשה - לא משביתים את בתי הספר במלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/24 12:44 כז באדר א'

"התלמידים סובלים מטראומות, לחץ, חרדות - לא מצליחים לישון בלילות"
תלמידים במבחן, צילום: milatas,Shutterstock

ארגון המורים הזהיר אמש (ד') מפני סכסוך עבודה במידה אם לא תחול פריצת דרך ולא יקודם המו"מ לחתימה על הסכם שכר חדש כפי שסוכם עם משרד האוצר בתחילת השנה. הארגון מאיים כי כבר בשבוע הבא יפעיל את סכסוכי העבודה עליהם הכריז בחודש מאי 2022 וינקוט "בצעדים ארגוניים".

"התיכוניסטים נכנסים לתקופת בגרויות קשה בצל המלחמה"

מועצת התלמידים והנוער הארצית הביע ביקורת על המהלך של ארגון המורים ומסרה: "אסור לשכוח - שבימים אלו התיכוניסטים נכנסים לתקופת בגרויות קשה בצל המלחמה וכל הפסקה של השגה הלימודית ושל הפעילות הבלתי פורמלית מעצימה את החוסן והיציבות הרגשית שכולנו זקוקים להם".

"התלמידים סובלים מטראומות, לחץ, חרדות עד כדי כך שלא מצליחים לישון בלילות"

עוד נכתב בהודעת מועצת התלמידים: "תלמידי התיכונים הם דור הקורונה שישב ולמד בזומים ורכש את הכישורים החברתיים שלו דרך המסך, הם אותם תלמידים שבמשך שנה לא קיבלו ציונים וסיימו את השנה בלי תעודות, בלי טיולים ומסעות, אותו דור שעדיין אוסף את השברים מאירועי השבעה באוקטובר ומלחמת 'חרבות ברזל', שסובל מטראומות, לחץ, חרדות עד כדי שלא מצליחים לישון בלילות".