מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שיגרת - שילמת: חוסל בכיר החמאס שהוביל את שיגורי הרקטות לתל אביב

צה"ל ושב"כ חיסלו את אחראי התלול מסלול של ארגון הטרור חמאס במרחב מחנות המרכז; הכוחות ממשיכים במאמצי פירוק מערך התמ"ס של ארגוני הטרור ברצועה ותוקפים בעוצמה כתגובה לירי לעבר העיר שדרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/24 19:45 כו באדר א'

שיגרת - שילמת: חוסל בכיר החמאס שהוביל את שיגורי הרקטות לתל אביב
ראש מערך התמ"ס של חמאס חוסל, צילום: Anas-Mohammed,Shutterstock

מלחמת חרבות ברזל: ביממה האחרונה, כוחות צה"ל בהכוונת אמ"ן ושב"כ חיסלו את עמאר עטיה דרויש אלעדיני, מי שאחראי טילי ה"תלול מסלול" של ארגון הטרור חמאס במרחב מחנות המרכז. אלעדיני שימש כפעיל בארגון עשרות שנים. במסגרת תפקידו היה אחראי להטמנת רקטות וכן היה אמון על שיגורי רקטות החל ממבצע ׳עופרת יצוקה׳ ועד למלחמה הנוכחית.

חיסול אחראי התמ"ס של חמאס צילום: דובר צה"ל

הוביל את שיגורי הרקטות לתל אביב

אלעדיני לקח חלק מרכזי בהכנות למתקפה הרצחנית ב-7.10 ובמהלך הלחימה קידם ירי עצים מול כוחותינו המתמרנים ברצועה והוביל במקביל שיגורי תלול מסלול לעבר תל אביב ויישובי עוטף נוספים.

בנוסף, כחלק מתקיפות משותפות של חיל האוויר ומרכז האש של פיקוד הדרום, הותקפו בימים האחרונים שורת מטרות של ארגון הטרור חמאס והג׳יאהד האיסלאמי בצפון הרצועה במרחב ג׳באליה בתגובה לשיגורים האחרונים לעבר ישובי העוטף ושדרות בפרט. בין המטרות שהותקפו, דירות מסתור אשר בהן התבצרו מחבלים רבים ובהן אוחסנו אמצעי לחימה, מחסני אמל"ח נוספים, בורות שיגור ופירים במרחב.