כתבת חדשות 12 תקפה - שר החוץ לעג: "עיתונאים שלא מבינים כלום"

לאחר שיונה לייבזון תקפה את ההחלטה להחזיר את גלעד ארדן לארץ, שר החוץ לועג ומאשים: "עיתונאים שלא מבינים דבר תוקפים אותי. הם רוצים שנעטוף בחיבוקים את מזכ"ל האו"ם, שנמשיך במדיניות המתרפסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/24 09:56 כו באדר א'

כתבת חדשות 12 תקפה - שר החוץ לעג: "עיתונאים שלא מבינים כלום"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר פרסום דו"ח התקיפות המיניות של האו"ם, הורה שר החוץ על החזרתו של שגריר ישראל באו"ם לארץ. הצעד עורר מחלוקת רבה בישראל, כשעיתונאית חדשות 12, יונה לייבזון, אף הגדליה לעשות והסבירה למה ההחלטה "הטריפה" אותה.

שר החוץ מאשים: "עיתונאים שלא מבינים דבר תוקפים אותי"

שר החוץ לא נשאר אדיש לביקורת הציבורית שגרר המהלך ותקף בחזרה: "עיתונאים שלא מבינים דבר בדיפלומטיה וכבוד לאומי תוקפים אותי כבר 48 שעות על המהלך הנחוש שאני מוביל באו"ם לטיפול בפשעים המיניים המתוארים בדו"ח שיזמנו".

"הם רוצים שנעטוף בחיבוקים את מזכ"ל האו"ם, שמסרב לכנס את מועצת הבטחון לדון בממצאים ולהכריז על חמאס כאירגון טרור, למרות שהסמכות מוקנת לו. הם רוצים שנמשיך במדיניות המתרפסת בפני האו"ם. לא במשמרת שלי" הצהיר ישראל כץ.

מזכל האו"ם

מזכל האו"ם, צילום: FLASH90,Flash90

עיתונאית חדשות 12: שר החוץ הטריף אותי, וזה לא קורה לי הרבה

כזכור, שליחת ערוץ 12 בארצות הברית, יונה לייבזון, תקפה את שר החוץ ואמרה: "ההודעה של שר החוץ ישראל כץ אתמול פשוט הטריפה אותי, זה לא קורה לי הרבה". היא הסבירה: "דווקא הפעם, כשיש סוף סוף ארגון בינלאומי חשוב שמדבר על מה שהיה, אז אנחנו עושים משהו כזה שלא מתואם עם הלשכות, אף אחד לא ידע מזה - אבל לשר היה חשוב להוציא הודעה".