מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"ההורים באים": תאגיד השידור הישראלי במחווה מרגשת למשפחות העובדים

לרגל יום המשפחה 2024 החליטו בתאגיד השידור הישראלי להזמין את הורי העובדים ל"יום הורים" של הרצאות וסיורים | מנכ"ל התאגיד: "הנכס הכי יקר של התאגיד אלה הילדים שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/24 20:57 כד באדר א'

"ההורים באים": תאגיד השידור הישראלי במחווה מרגשת למשפחות העובדים
מהמרצים, צילום: דודו בן דוד

לרגל יום המשפחה 2024 החליטו בתאגיד השידור הישראלי "כאן" כי הגיע הזמן שגם ההורים של עובדי "כאן" יכירו את מקום העבודה של הילדים, והזמינו אותם ל"יום הורים" של הרצאות וסיורים, עם מגוון אנשי התוכן, בבית התאגיד בירושלים.

מהמרצים

מהמרצים, צילום: דודו בן דוד

מהמרצים: אורית נבון, סולימאן מסוודה ושאול אמסטרדמסקי

ההורים פגשו מרצים מוכרים רבים, ביניהם: אריה גולן, איילה חסון, מיכל רבינוביץ', מיכאל שמש, רועי שרון, סולימאן מסוודה, שאול אמסטרדמסקי, יאיר ויינרב, אימאן קאסם סלימאן, אורית נבון, רוני פרי לי-אור אברבך, אורן פלדי, אילה מזרחי והדיל אלגרבייה. ביוזמת משאבי אנוש ובהובלת סמנכ"לית החטיבה, גיתית רוזן אליצור ומעיין איבינדר, אירחו אנשי התאגיד את ההורים בהרצאות מרתקות מתחומי עיסוקם וערכו להם סיורים בדסקים ובאולפני הטלוויזיה והרדיו של התאגיד.

מהמרצים,

מהמרצים, צילום: דודו בן דוד

מנכ"ל התאגיד: "הנכס הכי יקר של התאגיד אלה הילדים שלכם"

גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור "כאן", קיבל את פניהם של בני המשפחות ואמר להורים: "הנכס הכי יקר של התאגיד אלה הילדים שלכם. בלי התמיכה שכל עובד ועובדת מקבלים מהבית, מהמשפחה, קשה מאוד להצליח, בוודאי לא בימים המורכבים שעוברים על כולנו - זו הזדמנות לומר לכם תודה. מקווה שהאירוע יהפוך למסורת"