מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יוסי דגן ספד לשכנו וחברו: "חברנו הצדיק, איש החסד"

ראש מועצת שומרון ספד לשכנו לישוב וחברו יצחק צייגר שנרצח בפיגוע ירי בתחנת הדלק בעלי: "אנחנו נחבק איש את רעהו. יחד עם המשפחה, יחד עם שלומית וכל המשפחה, שמלאים בכל כך הרבה אמונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/24 00:33 כג באדר א'

יוסי דגן ספד לשכנו וחברו: "חברנו הצדיק, איש החסד"
יצחק צייגר ז"ל, צילום: דוברות בנימין

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לשכנו לישוב וחברו יצחק צייגר הי"ד, שנרצח בפיגוע ירי בסוף השבוע בתחנת הדלק בעלי. יוסי דגן, שהודיע בעצמו את הבשורה המרה לשלומית רעייתו של יצחק הי"ד, ספד: "אחיי היקרים תושבי שבי שומרון, אחינו תושבי השומרון, יחד עם כל עם ישראל, ארץ ישראל תתן לנו כוחות. אנחנו נחבק איש את רעהו. יחד עם המשפחה, יחד עם שלומית וכל המשפחה, שמלאים בכל כך הרבה אמונה".

יוסי דגן בהלוויה

יוסי דגן בהלוויה צילום: מועצת שומרון

"לא כל אחד זוכה לזכות הזו"

עוד הוסיף: "הקדוש ברוך הוא זיכה אותנו להיות חלוצים בצפון השומרון, ליד קברו של יוסף הצדיק, למרגלות מזבח יהושע בהר עיבל, למרגלות שומרון בירת ממלכת ישראל, למרגלות חומש הקדושה שלנו, למרגלות תחנת הרכבת סבסטיה - ערש חידוש ההתיישבות ביהודה ושומרון. הקדוש ברוך הוא זיכה אותנו לקיים מצוות ישוב הארץ. לא כל אחד זוכה לזכות הזו".

"גם כשקשה לנו, אנחנו שליחים"

לסיום חתם דגן: "אנחנו שליחים. גם כשקשה לנו, אנחנו שליחים. אנחנו שליחים לרומם את שם ה' .
ומכוח השליחות הזו של בניין שבי שומרון, של בניין השומרון, של בניין כל הארץ, אנחנו נאסוף כוחות ונתחזק יחד - לבנות עוד יותר את צפון השומרון שלנו, את כל השומרון ואת כל ארץ ישראל".