נתניהו חולה: זאת המחלה שבגללה ראש הממשלה ייעדר

ראש הממשלה לא ישתתף בישיבת הממשלה בשל מחלת שפעת קלה ממנה הוא סובל בימים האחרונים. שר המשפטים יריב לוין צפוי לנהל את הישיבה במקומו

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/24 19:24 כב באדר א'

נתניהו חולה: זאת המחלה שבגללה ראש הממשלה ייעדר
נתניהו, צילום: Miriam Alster,Flash90

לא מרגיש טוב: ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיעדר מחר (א') מישיבת הממשלה בשל שפעת קלה ממנה הוא סובל, מלשכת ראש הממשלה נמסר כי מי שיחליף אותו בניהול ישיבת הממשלה הוא שר המשפטים, יריב לוין.

לשכת נתניהו פרסמה את מצבו הרפואי: "אינו זקוק לטיפול נוסף"

כזכור, לשכתו של ראש הממשלה פרסמה לפני כחודשיים את דו"ח הבריאות השנתי שלו, ממנו עולה כי מצבו הבריאותי תקין לחלוטין. "ראש הממשלה נמצא במעקב רפואי קפדני ושגרתי, במהלך השנה שעברה עבר בדיקות שגרתיות שנתיות, בלא כל ממצא חריג. הוא שומר על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה ומצבו הבריאותי תקין לחלוטין", כך נכתב בדו"ח עליו חתום ד"ר צביקה ברקוביץ', רופאו האישי.

נתניהו עבר הליך להשתלת קוצב לב: "עובד בצורה תקינה"

בדו"ח הזכירו את המאורע הלבבי שעבר נתניהו בן ה-74 בקיץ האחרון, אז עבר הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר, זאת לאחר שאושפז למשך הלילה במה שבהתחלה דווח כהתייבשות. פרופסור רועי ניברט, מנהל המכון להפרעות לב בשיבא, חתום גם הוא על דו"ח נפרד ובו פירט את מצבו: "במהלך הבדיקה נמצא כי הקוצב שנמצא בגופו עובד בצורה תקינה, המדדים החשמליים בגדר הנורמה, הוא אינו תלוי בקוצב ולא נרשמו מאז הבדיקה הקודמת אירועים חריגים".