מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צייץ ומחק: השר הסרוג חשף שבנו נכנס לעזה בניגוד לחוק

צייץ ומחק: שר המורשת עמיחי אליהו הגיב לטענות שהופצו ברשת בדבר מעורבותו של בנו בחציית הגבול לשטח רצועת עזה בניגוד לחוק: "כשהבן שלי יחזור הביתה הוא יקבל נזיפה ונשיקה" | מטעם השר לא נמסרה תגובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/02/24 23:45 כ באדר א'

צייץ ומחק: השר הסרוג חשף שבנו נכנס לעזה בניגוד לחוק
מעבר ארז, צילום: Flash90

לאחר שברשת הטוויטר הופצו הערב (ה') דיווחים על מעורבותו של בנו באירוע חציית הגדר על ידי עשרות מפגינים שאירע מוקדם יותר היום, שר המורשת עמיחי אליהו התייחס לכך בציוץ שהעלה לרשת ומחק אותו לאחר מכן. "כשהבן שלי יחזור הביתה הוא יקבל נזיפה ונשיקה" פתח השר אליהו.

מעשה חסר אחריות - סיכון חיים שלו ושל החברים שלו

השר הסביר כי את הנזיפה יקבל בנו על הסיכון שגרם לחיילי צה"ל והוסיף: "על המעשה החסר אחריות שהוא עשה, על הסיכון חיים שלו ושל החברים שלו". כאמור הציוץ נמחק כעבור פחות משעה ומטעם השר לא נמסרה תגובה.

הציוץ שנמחק

הציוץ שנמחק צילום: צילום מסך

עשרות מפגינים נכנסו לעזה בניגוד לחוק והחלו בהקמת מאחז

כזכור, מוקדם יותר היום, מאות מפגינים שצעדו לעבר מחסום ארז במחאה על העברת הסיוע ההומניטרי לעזה חצו את הגדר והחלו בהקמת מאחז. המפגינים נכנסו למרחק של 500 מטר לתוך שטח הרצועה ופונו על ידי לוחמי צה"ל לידי כוחות המשטרה, 9 מהם נעצרו בגין עבירות של הפרת צו אלוף והכשלת שוטר. המפגינים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, שבסיומה יוחלט מי מהם יובא מחר בפני בית משפט לדיון בעניינו.

הקמת המאחז, מעבר לגדר

הקמת המאחז, מעבר לגדר, צילום: עמוס עזריה

המשטרה: המפגינים הפרו צו אלוף וסיכנו את חייהם

במשטרה תקפו את פעילות המפגינים: "קומץ מפגינים פרצו באלימות מחסום צבאי ונכנסו לשטח רצועת עזה וסרבו לעזוב - עצרנו לחקירה 9 מהם" מסרו. עוד נכתב בהודעת המשטרה: "קומץ מהמפגינים חצו את הגדר לתוך שטח רצועת עזה תוך הפרת צו אלוף. לאור הסכנה הממשית לחיי המפגינים, כוחות המשטרה נאלצו לפעול בתוך שטח רצועת עזה, שם חלק מהמפגינים התעמתו עמם וסרבו לעזוב את המקום".