מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ענקית הלואוקוסט מאיימת: "אם הטרמינל לא ייפתח - לא נחדש את הטיסות לישראל"

חברת הלואוקוסט ריינאייר שלחה מכתב חריג להנהלת נתב"ג, בו קראה:  "לפתוח את טרמינל 1 כדי לאפשר נסיעה בתעריפים נמוכים מתל אביב ואליה" | עוד הודיעו כי הטיסות לישראל לא יחודשו עד אז

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/24 20:21 יט באדר א'

ענקית הלואוקוסט מאיימת: "אם הטרמינל לא ייפתח - לא נחדש את הטיסות לישראל"
ריינאייר, צילום: Rebius,Shutterstock

בעקבות המלחמה והמצב הביטחוני המורכב חברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהם לישראל וממנה, כאשר חלקן כבר הספיקו להחזיר אותן. חברת הלואוקוסט ריינאייר, שעקב המלחמה כבר ביטלה את טיסותיה לישראל ומאז הספיקה להחזירן ושוב לבטלן, שלחה מכתב חריג להנהלת נתב"ג, בו קראה "לפתוח את טרמינל 1 כדי לאפשר נסיעה בתעריפים נמוכים מתל אביב ואליה". כך לפי פרסום באתר פספורטניוז.

נוסעים בנתב"ג בימים יפים יותר, ארכיון

נוסעים בנתב"ג, ארכיון, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

"נתב"ג אילץ את החברה לפעול בטרמינל 3 היקר יותר"

על פי לשון המכתב ששלחו להנהלת נתב"ג, "נתב"ג אילץ את החברה לפעול בטרמינל 3 היקר יותר, מה שהביא לעלויות גבוהות משמעותית והיה מביא לתעריפים גבוהים בהרבה עבור נוסעי ריינאייר לתל אביב וממנה". במכתב מאיימת ריינאייר כי לא תחדש את טיסותיה לישראל וממנה עד לפתיחתו המחודשת של טרמינל 1. עוד מבקשת החברה מנתב"ג לנקוב בתאריך לפתיחת טרמינל 3.

ביטלה טיסות, החזירה, ושוב ביטלה

כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה חברת הלואוקוסט ריינאייר כי תשוב לטוס לישראל אך רק ליעדים וינה, ברגמו, ממינגן, באדן באדן ומרסיי, זאת לאחר שביטלה את טיסותיה בשל המלחמה. עוד היא הודיעה, כי טיסות ליעדים נוספים יחזרו לפעול בחודש אפריל, אך למעשה ביטלה לאחרונה את כל טיסותיה לעתיד הקרוב.