לבד מול עשרות: אחותו של שאולי גרינגליק זעקה בכאב - "זה בזיון"

רותם גרינגליק, שאחיה שאול נפל בעזה בדצמבר 2023, התעמתה עם מפגינים הקוראים להפסקת אש ומאשימים את ישראל בהפצצות הנרחבות בעזה. "אח שלי נפל למען החטופים, אם לעזתים תהיה מדינה אנחנו לא נהיה פה יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/24 08:00 יט באדר א'

לבד מול עשרות: אחותו של שאולי גרינגליק זעקה בכאב - "זה בזיון"
שאולי גרינגליק ז"ל, צילום: קשת 12

רותם גרינגליק, אחותו של שאולי ז"ל, שנפל ברצועת עזה לפני כמה חודשים, פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מתעמתת בתל אביב מול עשרות מוחים הקוראים להפסקת הלחימה. "מה זה הדבר הזה, איזה בזיון" זעקה גרינגליק, "העזתים מסכנים, אך אח שלי מת כדי להציל את החטופים".

"לא יכולתי לעמוד מנגד"

"היום ישבתי לפיקניק בגינה של הבימה" כתבה גרינגליק, "עם בתי הקטנה וחברים שסיימו ממש עכשיו מילואים ביחידה מובחרת ואיבדו חברים. באמצע כיכר הבימה, בזמן שחיילים שלנו נלחמים כדי לשמור על ביטחון האזרחים ולהחזיר את החטופים, התקיימה הפגנה של ישראלים קיצוניים בעד העזתים ונגד מדינת ישראל, ופשוט לא יכולתי לעמוד מנגד" כתבה בצמוד לסרטון.

הלוויתו של שאולי ז"ל

הלוויתו של שאולי ז"ל צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

"העזתים אינם ראויים לרחמים כל עוד יש חטופים"

"אח שלי שאולי נפל על הגנת העם והארץ שלנו" כתבה אחות הנופל, "ופשוט בער בי לקום, ולראות מי הם אותם מפגינים כי האירוע הזה העציב אותי מאוד. העזתים אינם ראויים לרחמים כל עוד תינוקות נשים בחורים וזקנים בני עמנו חטופים בידי ברברים חסרי צלם אנוש. אח שלי וכל הלוחמים הגיבורים שנהרגו, הקריבו את חייהם לשמור ולהגן עלינו ואף עליכם המפגינים!! מאחלת לנו שנהיה ראויים להקרבה שלהם".