"האנטישמיות החדשה": שער מגזין "TIME" כלל מגן דוד בלבד

העיתון TIME ידוע בשעריו המרשימים, ועתה הוא בחר להקדיש את השער לגל האנטישמיות הפוקד את ארצות הברית. על השער מופיע מגן דוד בלבד: "ישראל לעומת זאת פועלת נגד הטרור הזה, והיא זו שמואשמת ברצח עם" כותב הפרופסור נח פלדמן מאוניברסיטת הרווארד

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 23:48 יח באדר א'

"האנטישמיות החדשה": שער מגזין "TIME" כלל מגן דוד בלבד
מגזין TIME, מגן דוד בלבד, צילום: Popartic,Shutterstock

מגזין ה-TIME מקפיד להקדיש שעריו לנושאים הבוערים ביותר בעולם כשכמה מהשערים הפכו לזכורים והמפורסמים ביותר. עתה מקדיש המגזין את השער לנושא האנטישמיות החדשה בארצות הברית, תופעה ששברה שיאים בחודשים האחרונים. השער כלל הפעם מגן דוד גדול בלבד בצבע לבן ואיתו הכיתוב: "האנטישמיות החדשה".

"האמנה שלהם קוראת להשמדת המדינה היהודית"

במאמר שמפרסם בתוך העיתון הפרופסור נח פלדמן מאוניברסיטת הרווארד הוא כותב גם על היחס לישראל וכותב: "במהלך המתקפה של חמאס, מחבלים אנסו נשים ורצחו ילדים בכוונה תחילה. האמנה שלהם קוראת להשמדת המדינה היהודית. ישראל לעומת זאת פועלת נגד הטרור הזה, והיא זו שמואשמת ברצח עם" הוא כותב.

בעמוד האינסטגרם שלהם כותבים במגזין בצירוף תמונת השער: "אנשים בכל מקום המאמינים שכל בני האדם נוצרו שווים יודעים שנוכחות האנטישמיות בחברה הייתה לעתים קרובות מבשרת של שנאות קרביות וחסרות היגיון אחרות, מגזענות ועד הומופוביה ועד איסלאמופוביה", כותב פלדמן.

השער שזעזע את הישראלים

כחודש לאחר טבח ה-7 באוקטובר זעזע המגזין את אזרחי ישראל כשבחר המגזין לפרסם על תמונת השער שלו נער עזתי אל מול הריסות העיר כתוצאה מההפצצות של ישראל. על השער הופיע הכיתוב "The Horror of Gaza" (האימה של עזה).