מדגם ראשון: אלו המנצחים הגדולים בתל אביב וירושלים

מדגם ראשון שמתפרסם לאחר הבחירות מגלה כי ראש העיר המכהן של תל אביב, רון חולדאי, ניצח את המועמדת אורנה ברביבאי ביותר מעשרה אחוזים. בירושלים - משה ליאון מנצח עם רוב מוחלט | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 22:28 יח באדר א'

מדגם ראשון: אלו המנצחים הגדולים בתל אביב וירושלים
רון חולדאי | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

לאחר סגירת הקלפיות ברחבי הארץ, הערב (ד') התפרסם מדגם ראשון של חברת הסקרים "דיירקט פולס" שנעשה עבור ערוץ 14. לפי נתוני המדגם, רון חולדאי, ראש העיר המכהן של עיריית תל אביב הביס את המתמודדת אורנה ברביבאי עם פער של 11%, כאשר קיבל 46% מהקולות לעומת 35% בלבד לברביבאי. בירושלים משה ליאון זכה לרוב מוצק עם 65% מהקולות לעומת 35% בלבד ליוסי חביליו.

חיפה הולכת לסיבוב שני - יונה יהב מוביל

יונה יהב, ראש העיר המיתולוגי של חיפה זכה ב-33% מהקולות - מה שמוביל את העיר לסבב בחירות שני. אחריו ברשימה, יעקב בורובסקי עם 20%, דוד עציוני עם נתון דומה - 19% מהקולות וראש העיר המכהנת, עינת קליש רותם, זכתה ל-8% בלבד.

ילך הביתה לאחר 15 שנה? יונה יהב

יונה יהב, צילום: פלאש 90. מאיר ועקנין

רעננה - חיים ברוידא ניצח בבחירות

ראש העיר המכהן ברעננה, חיים ברוידא, ניצח במירוץ לראשות העיר עם רוב של 40% מהקולות. המועמד שהגיע אל המקום השני הוא ניר קריסטל שזכה ל-30%, ואחריו הגיע אבי יוסף עם 15% בלבד. אל המקום האחרון הגיע ענבר הוכברג - עם 6% בלבד מהקולות.

לוד - יאיר רביבו ימשיך לכהונה נוספת

ימשיך לכהונה נוספת: ראש העיר המכהן של לוד, יאיר רביבו זוכה לקדנציה נוספת בראשות העיר לאחר שזכה ב- 55% מהקולות. המתמודד שהובס בבחירות הוא יורם מרציאנו שזכה ל-45%, עשרה אחוז פחות מראש העיר המכהן.

פתח תקווה - רמי גרינברג מנצח ברוב של 40%

לפי נתוני המדגם ראש העיר הבא של פתח תקווה הוא רמי גרינברג שזכה ל-40% מהקולות. אל המקום השני במרוץ לראשות העיר הגיע המועמד גנאדי ברושבסקי ובמקום האחרון - ענת זנזורי עם 15%.

בית שמש הולכת לסיבוב שני - פער צמוד בין המתמודדת הסרוגה למתמודד החרדי

ראש העיר המכהנת של בית שמש, עליזה בלוך, זכתה גם בבחירות אלו במקום הראשון אך עם 38% מהקולות, מה שמוביל את העיר לסבב בחירות שני מול משה אבוטבול שזכה למקום השני עם 33% מהקולות. למקום האחרון, הגיע על פי המדגם שמואל גרינברג - עם 29% בלבד.

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר