נתניהו מגיב לביידן ומנפנף בסקר אמריקאי: "נגד לסיים את המלחמה"

לאחר הביקורת של ביידן על הרכב הממשלה בישראל והאופטימיות שהביע בדבר עסקת חטופים קרובה, מגיב ראש הממשלה נתניהו ואומר: "מוביל מערכה נגד לסיים את המלחמה טרם זמנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 20:42 יח באדר א'

נתניהו מגיב לביידן ומנפנף בסקר אמריקאי: "נגד לסיים את המלחמה"
נתניהו, מגיב לביידן, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו משיב לנשיא ארה"ב ביידן ואומר: "מתחילת המלחמה אני מוביל מערכה מדינית שתכליתה לבלום את הלחצים שנועדו לסיים את המלחמה טרם זמנה, ומנגד גם להשיג תמיכה בישראל".

הסקר בו נפנף נתניהו

"יש לנו הצלחות לא מבוטלות בתחום הזה" מוסיף נתניהו, "משום שהיום מתפרסם בארצות הברית סקר הווארד-האריס, שמראה ש-82% מהציבור האמריקני תומך בישראל. כלומר ארבעה מתוך חמישה אזרחים בארצות הברית תומכים בישראל ולא בחמאס. זה נותן לנו עוד משנה כוח להמשיך במערכה עד לניצחון המוחלט".

הנשיא ביידן

הנשיא ביידן. צילום: Ron Adar / Shutterstock.com

ביידן נגד הרכב הממשלה

הלילה (ג') הביע ביידן אופטימיות בנוגע להתקדמות המגעים לעסקת חטופים בין ישראל וחמאס, ואמר כי הוא מקווה שהפסקת אש ברצועת עזה תחול כבר ביום שני הקרוב. "אני מקווה שזה יקרה כבר בסיומו של סוף השבוע הזה, היועצים הביטחוניים שלי סיפרו לי שאנחנו קרובים, אפילו שזה לא נגמר. אני מקווה שעד יום שני נשיג הפסקת אש". בנוסף התבטא ביידן נגד הרכב הממשלה ואמר כי הרכבה יקשה על ישראל להמשיך ולקבל לגיטימציה בין לאומית.