הרמטכ"ל בגבול הצפון: "חיזבאללה החליט שהוא מצטרף וישלם על זה מחיר גדול"

ברקע המטחים הכבדים לצפון, הרמטכ"ל הלוי קיים סיור והערכת מצב בגבול הצפון יחד עם מפקד פיקוד הצפון, מפקד אוגדה 146 ופגש את חברי כיתות הכוננות במושב שתולה. הלוי: "אני חושב שאנחנו עושים את הצעדים הנכונים, אין כאן חיזבאללה צמוד לגדר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 19:59 יח באדר א'

הרמטכ"ל בגבול הצפון: "חיזבאללה החליט שהוא מצטרף וישלם על זה מחיר גדול"
הרמטכ"ל הלוי, היום, צילום: דובר צה"ל

שני מטחי רקטות חריגים ירה היום (ג') חיזבאללה לעבר הצפון, מטחים שחצו את השטח שפונה מתושבים וברקע התקיפה המאסיבית של ישראל בלבנון ביקר היום הרמטכ"ל בגבול הצפון. הרמטכ"ל קיים את הסיור יחד עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, מפקד אוגדה 146, תת-אלוף ישראל ואמר: "חיזבאללה החליט בשבעה באוקטובר בערב שהוא מצטרף והוא צריך לשלם על זה מחיר גדול מאוד".

הרמטכ"ל בגבול הצפון: "חיזבאללה ישלם על זה מחיר גדול מאוד" צילום: דובר צה"ל

"להחזיר לפה את האנשים עם ביטחון ואיכות חיים"

"כל הכוחות יושבים כאן, לאתר אויב, לתקוף אותו" אמר הלוי, "לא מחכים לשום דבר, אנחנו אומרים את הדבר הבא - חיזבאללה החליט בשבעה באוקטובר בערב שהוא מצטרף והוא צריך לשלם על זה מחיר גדול מאוד".

הלוי ואנשי כיתת הכוננות

הלוי ואנשי כיתת הכוננות צילום: דובר צה"ל

הוא הוסיף: "ברור לנו לגמרי שאנחנו צריכים קודם כל את האויב לקחת, לעשות כאן מכשול חזק, איסוף חזק, כוחות שנמצאים כאן חזקים, כיתת כוננות מאוד חזקה וגם ביטחון שיש מרחב מוגן בבתים ביישובים.
נרצה להגיד לכם, אני גם חושב שאנחנו עושים את הצעדים הנכונים, שאין כאן חיזבאללה צמוד לגדר, לא צמוד ולא אחרי הצמוד, שאנשים חזרו לכאן, ואני חושב שאם אנחנו ננהג נכון, יחזרו לפה קודם כל בזכות הביטחון. להחזיר לפה את האנשים עם ביטחון ואיכות חיים, המדינה תדע להתאמץ".