צה"ל מאשר את טענות חיזבאללה: "זוהתה פגיעה במרחב יחידת הבקרה האווירית"

חיזבאללה מרחיב את הירי לצפון ולאחר המטח כבד בבוקר, מטח של 20 רקטות נורה לכיוון הגליל המערבי באזורים שלא פונו מתושביהם. חיזבאללה לוקח אחריות על הירי: ירינו על מפקדת אוגדה 146

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 16:53 יח באדר א' | עודכן בתאריך 27/02/24 21:36

צה"ל מאשר את טענות חיזבאללה: "זוהתה פגיעה במרחב יחידת הבקרה האווירית"
תיעוד נפילת הרקטה, צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

בעוד הבחירות לרשויות המקומיות תופסות את מירב תשומת הלב, המצב הביטחוני בצפון מוסיף להידרדר. הערב (ג') אישר צה"ל כי מוקדם יותר היום, סמוך לשעה 17:00, זוהו כ-20 שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב צפון הארץ, מתוכם מספר יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית והיתר נפלו על פי מדיניות.

בנוסף, זוהה טיל נ"ט שחצה משטח לבנון לעבר מרחב מירון. זוהתה פגיעה במרחב יחידת הבקרה האווירית של חיל האוויר. אין פגיעה בכשירות המתקן.

אבו סנאן, ירכא וחניתה: מטח חריג לצפון

בין היישובים בהם נשמעו אזעקות: מנות, אדמית, עבדון, יערה, ערב אל עראמשה, חניתה, אילון, גורן, נווה זיו, אילון, אבו סנאן, ירכא, עמקה. בחיזבאללה לקחו אחריות על השיגורים וטענו כי הירי כוון לעבר מפקדת אוגדה 146, האוגדה המגנה על הגליל המערבי.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il