יממה לפני השחרור: הוארך מעצרו של תושב יצהר בשלושה חודשים נוספים

לאחר ארבעה חודשים במעצר מנהלי ויממה לפני שחרורו הצפוי, הוארך מעצרו של אריאל דנינו בשלושה חודשים נוספים. אשתו שנשארה לבד עם ארבעת ילדיהם תקפה: "אריאל הוא גיבור וחלוץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 13:35 יח באדר א'

יממה לפני השחרור: הוארך מעצרו של תושב יצהר בשלושה חודשים נוספים
אריאל דנינו, צילום: באדיבות המשפחה

ארבעה חודשים עברו מאז שנעצר באופן מנהלי תושב יצהר אריאל דנינו, והיום (ג') יום לפני שחרורו הצפוי, חתם שר הביטחון על שלושה חודשי מעצר נוספים בהמלצת השב"כ. דנינו הוא אב לארבעה ילדים כשהקטנה מביניהם בת שנה בלבד.

הקים חמ"ל מתנדבים לניטור מידע על התארגנויות טרור - ונעצר

כאמור, דנינו היה צפוי להשתחרר מחר לאחר ישיבה של חודשים ארוכים במעצר המנהלי, זאת לאחר שהקים חמ"ל מתנדבים לניטור מידע ברשת על התארגנויות טרור ערביות. עם זאת, ברגע האחרון חתם שר הביטחון יואב גלנט על הארכת מעצרו בשלושה חודשים נוספים. ח"כ לימור סון הר מלך זעמה: "כל מי שמכיר את אריאל ופועלו מבין שמדובר בנקמה פוליטית המנוגדת לחוק, המפרה באופן בוטה זכויות אדם בסיסיות".

אריאל דנינו עם אשתו ובתו

אריאל דנינו עם אשתו ובתו צילום: באדיבות המשפחה

משפחתו זעמה: "אריאל וחבריו עשו עבודת קודש. הקונספציה לא השתנתה"

אשתו של אריאל, אביה, תקפה: "אריאל הוא גיבור וחלוץ שחווה על בשרו את דורסניותה של המערכת שעושה הכל כדי להשתיק את מי שמתריע וחושף את ערוות המערכת, במקום להפנות את משאביה למיגור הטרור. אני פונה מכאן לכל שרי הימין וחברי הכנסת: הפשע הזה נעשה תחת כהונתכם, ושתיקתכם בנושא היא אות קלון על ממשלת הימין כולה שבזמן מלחמה ממשיכה לשבור שיאים ברדיפת המתיישבים".

אביו זעם גם הוא: "הארכת המעצר השערורייתי כלפי אריאל מראה כי הקונספציה ממש לא השתנתה.
השב"כ עושה עבודה קלה ומרושעת כאשר עוצרים את אריאל ללא משפט באישון לילה ומאריכים לו את המעצר. אריאל וחבריו עשו עבודת קודש בניטור רשתות חברתיות של הערבים". הוא הוסיף, "מצפה מגלנט ומכל ממשלת הימין על מלא שיפסיקו את רדיפת אוהבי העם והארץ ויתחילו לטפל באויב הערבי".