הבחירות לרשויות המקומיות: המועמדים והפוליטיקאים מצביעים | כל התמונות

הבחירות לרשויות המקומיות בצל המלחמה | שר הפנים משה ארבל התייצב: "הדמוקרטיה שלנו איתנה. היכולת של האזרח לעצב את פני המרחב הציבורי באזור מגוריו חשובה מאוד", הנשיא הרצוג בירושלים: "אם אנחנו באמת רוצים להשפיע על הכיוון של חיינו הכי נכון לצאת ולהצביע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 08:18 יח באדר א' | עודכן בתאריך 27/02/24 10:48

הבחירות לרשויות המקומיות: המועמדים והפוליטיקאים מצביעים | כל התמונות
הבחירות לרשויות המקומיות, צילום: Yaakov Lederman/Flash90

הפוליטיקאים מצביעים: בצל המלחמה, מתקיימות היום (ג') ברחבי הארץ הבחירות לרשויות המקומיות והאזוריות. החל מהשעה 7:00 נפתחו הקלפיות והן יהיו פתוחות עד השעה 22:00. גם הפוליטיקאים יצאו להצביע במקומות מגוריהם.

הנשיא יצחק הרצוג - ירושלים

נשיא המדינה יצחק הרצוג מימש את זכות ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות והצביע בתיכון לאומנויות בירושלים יחד עם רעייתו מיכל. "מילאנו את חובתנו והצבענו כעת לבחירות לרשויות המקומיות. בבחירות לראשות ולמועצה בירושלים, בירת ישראל. אם אנחנו באמת רוצים להשפיע על הכיוון של חיינו הכי נכון לצאת ולהצביע בבחירות לרשויות המקומיות, אין חשוב מכך".

הרצוג ורעייתו מצביעים

הרצוג ורעייתו מצביעים | צילום: מעיין טואף/לע"מ

משה ליאון - ירושלים

ראש העיר המכהן של ירושלים, משה ליאון, יחד עם רעייתו סתוית, הצביעו בקלפי שבגימנסיה העברית בבירה.
"פתחתי את בוקר יום הבחירות בתפילה בכותל המערבי להשבת 134 החטופים, החלמת הפצועים ולשלום הלוחמים", מסר ליאון.

משה ליאון מצביע

משה ליאון מצביע | צילום: ארנון בוסאני

אורנה ברביבאי - תל אביב

המועמדת לראשות עיריית תל אביב-יפו, האלופה (במיל') אורנה ברביבאי הגיעה הבוקר יחד עם משה בן זוגה להצביע בקלפי. "אירועי ה-7 באוקטובר כואבים לכולנו, ובתוך כל זה קבעה ממשלת ישראל שיהיו היום בחירות. זה מעיד על חוזקה של הדמוקרטיה שלנו שעברה שנה מאוד מאתגרת. אני בטוחה שתושבי ת"א-יפו יתחילו היום את השינוי אחרי 25 שנה ויתנו הזדמנות למנהיגות שבאה עם אנרגיה חדשה, עם תפיסות חדשות, עם ריענון לעיר הזו. משוכנעת שיחד עם חצי מיליון תושבי העיר הזאת נעשה היום היסטוריה".

אורנה ברביבאי מצביעה

אורנה ברביבאי מצביעה צילום: אלעד גוטמן

חגית משה - ירושלים

חגית משה, סגנית ראש העיר ירושלים ויו"ר רשימת המפד"ל-הציונות הדתית בירושלים הצביעה הבוקר בקלפי בשכונת מגוריה רמות. "בתוך הלחימה, עם ישראל מראה לאויביו שהוא רואה עתיד גדול בארץ הזאת, היום מאות אלפי ירושלמים יוצאים לבחור את עתיד העיר, אני קוראת לכל ציוני בירושלים, זהו רגע האמת, צאו להצביע בכדי להבטיח כי אמונותיכם והערכים החשובים לכם יהיו מיוצגים גם ב-5 השנים הבאות סביב שולחן המועצה".

חגית משה מצביעה

חגית משה מצביעה

משה ארבל - פתח תקווה

בין המתייצבים הראשונים להצביע הוא שר הפנים, משה ארבל, שהבחירות מתקיימות תחת פיקוח משרדו. השר הצביע הבוקר בקלפי במתנ"ס י"ד הבנים בפתח תקווה. "הבחירות לרשויות המקומיות משפיעות על חיי האזרחים לא פחות מהבחירות לכנסת. אני קורא לאזרחי ישראל לממש את זכותם לצאת ולהצביע. היכולת של האזרח לעצב את פני המרחב הציבורי באזור מגוריו חשובה מאוד".

משה ארבל מצביע

משה ארבל מצביע