הבחירות לרשויות המקומיות בצה"ל: צפו בלוחמים מצביעים בתוך עזה

חיילי צה"ל משתתפים גם הם בבחירות לרשויות המקומיות וקלפיות נפתחות בבסיסים ברחבי הארץ. הקלפי הדרומית ביותר הוצבה במוצב טאבה באילת והצפונית ביותר בהר דב, והלוחמים מצביעים גם בתוך עזה | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 07:48 יח באדר א'

הבחירות לרשויות המקומיות בצה"ל: צפו בלוחמים מצביעים בתוך עזה
לוחם מצביע בעזה, צילום: דובר צה"ל

הבחירות לרשויות המקומיות מפתחו הבוקר (ג') כאשר ישנם מאות אלפי חיילים בסדיר ובמילואים שעתידים להצביע על מדים. בצה"ל הבחירות נפתחו כבר לפני שבוע ביום שלישי עם פתיחת 12 קלפיות צבאיות, כולל באיזורי הלחימה בדרום ובצפון. היום שבוע הבחירות יגיע לסיומו יפתחו בצה"ל וכייפתחו כ-570 קלפיות.

תיעוד: לוחמים מצביעים בבחירות לרשויות במקומיות - בתוך עזה

הקלפי הדרומית ביותר הוצבה במוצב טאבה באילת והצפונית ביותר בהר דב, וכשליש מהקלפיות בצה"ל הינן קלפיות שנפתחו להצבעה מוקדמת ברצועת עזה, בגבול הצפון ובאיו"ש. כלל החיילים יוכלו להצביע ביום הבחירות החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד הערב לא יאוחר מהשעה 21:00, בהתאם לצרכים המבצעיים. בנוסף, קלפיות ניידות יעודיות תפעלנה בין המוצבים, כיפות ברזל וכיתות הכוננות בישובים על מנת להגיע לכלל כוחות צה"ל ולתת להם לממש את זכות ההצבעה שלהם.

לוחם מצביע בעזה

לוחם מצביע בעזה | צילום: דובר צה"ל

"צה"ל ימשיך לעשות הכול על מנת לשמור על ביטחונם האישי של החיילים ועל אופיו הממלכתי"

ביום שלישי האחרון, עם פתיחת הקלפיות הראשונות, אמרה ראש מרכז תעסוקת עובדי צה"ל וקצינת הבחירות של צה"ל, אל"מ עינת רץ: "היום נפתחו הקלפיות הצבאיות הראשונות ברצועת עזה ובגבול הצפון בימים הקרובים ייפתחו מאות קלפיות נוספות בכלל הגזרות ובכל היחידות, על מנת לאפשר לכלל משרתי צה"ל בסדיר ובמילואים לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע וזאת בצל הלחימה צה"ל ימשיך לעשות הכול על מנת לשמור על ביטחונם האישי של החיילים ועל אופיו הממלכתי".