חשש לשיטפונות בזק: אלו הנחלים המוכרים שיסגרו מחר למבקרים

תחזית השירות המטאורולוגי והמרכז הלאומי לחיזוי שיטפונות הודיעו כי קיים מחר חשש לשיטפונות בזק בנחלי מדבר יהודה וים המלח. מסלולי גלישה ונחלים במדבר יהודה וים המלח יסגרו לציבור | הרשימה המלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/24 17:35 יז באדר א'

חשש לשיטפונות בזק: אלו הנחלים המוכרים שיסגרו מחר למבקרים
שטפון במדבר יהודה, צילום: Yossi Zamir,FLASH 90

דוברות המשטרה מעדכנת כי על פי תחזית השירות המטאורולוגי והמרכז הלאומי לחיזוי שיטפונות, קיים חשש לשיטפונות בזק מחר, יום ג', 27.2.24 בנחלי מדבר יהודה וים המלח. לאור כך, יסגרו למבקרים כל מסלולי הגלישה במדבר יהודה וכן כל מסלולי ההליכה בנחלים דרגה, משאש, תקוע ואוג ביום ג' 27.2.

היו זהירים בדרכים

משטרת ישראל ויחידות החילוץ המחוזיות עציון ומגילות, ערוכות למתן שירות וסיוע לציבור משתמשי הדרך ולחילוץ אזרחים ונהגים במידת הצורך. ציבור הנהגים מתבקש להתאים את נסיעתו בהתאם לתנאי הדרך, ולנקוט במשנה זהירות במקרה של שיטפונות וסחף על הכביש. יש להפעיל שיקול דעת בחציית כבישים מוצפים ולהעדיף שימוש בדרכים חלופיות. ציבור המטיילים המגיע לצפות בשיטפונות, מתבקש לעשות זאת ממקומות בטוחים ולהישמע להוראות השוטרים, המתנדבים ופקחי רשות הטבע והגנים.

נחל דרגה. ייסגר

נחל דרגה. ייסגר בשל צפי לשיטפונות, צילום: פלאש 90. עופר צידון

בכל אירוע חריג, יש לפנות במיידי למוקד 100 של המשטרה. למידע על שינויים בהסדרי התנועה ניתן לפנות למוקד המידע - 110, וכן באמצעות ביישומון הניווט Waze.