מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בשידור חי: המגישה הלבנונית התפוצצה על רועי קייס

המגישה הלבנונית זעמה על דיווח של הכתב הישראלי רועי קייס, לאחר שסיבך את הזמרת הפופולרית במדינה, ננסי עג'רם, על תמיכה בישראל. בתיעוד שפירסם ועורר סערה בלבנון נראתה הזמרת לצידו של בלוגר ישראלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/24 14:59 יז באדר א' | עודכן בתאריך 26/02/24 18:17

בשידור חי: המגישה הלבנונית התפוצצה על רועי קייס
רועי קייס , צילום: יח"צ כאן 11

מגישת הערוץ הלבנוני אל-ג'דיד, דאליה אחמד, תקפה את כתב כאן 11 רועי קייס וטענה כי הוא עומד מאחורי קונספירציה נגד הזמרת הלבנונית ננסי עג'רם. דאליה תקפה בשידור חי ברשת אל-ג'דיד: "העיתונאי הישראלי רועי קייס, פרסם תמונה של האומנית ננסי עג'רם, עם בלוגר התיירות הישראלי איציק בלס" תוך שהיא מספקת מבטי שנאה למצלמה כשהיא הוגה את שמו.

"הפטריוטיות שלה והזהות הלבנונית שלה ברורות כשמש וזה לא נושא לוויכוח"

לטענתה של דאליה דיווח של העיתונאי רועי קייס בו נראתה הזמרת הלבנונית כשהיא נפגשת על בלוגר הישראלי, איציק בלס, סיבך אותה עם הקהל הלבנוני למרות שעשתה זאת בתום לב. "אולי הוא ורועי הסכימו על הסקופ בשביל אייטם מקומי" טענה דאליה, "הפטריוטיות שלה והזהות הלבנונית שלה ברורות כשמש וזה לא נושא לוויכוח".

"לבנון תמשיך להיות נוכחת בכל צעד בקריירה שלי"

הזמרת עצמה הגיבה למתקפה בעקבות הצילום עם המעריץ הישראלי בהופעה בקפריסין: "הקולות הצבועים ושכירי העט לא מפחידים אותי ורודפי הפרסום לא מזיזים לי. אין שום פגם בפטריוטיות שלי ולבנון תמשיך להיות נוכחת בכל צעד בקריירה שלי".

הדיווח שעורר את זעמם של הלבנונים