מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותר לפרסום: החייל עוז דניאל שנחטף לרצועת הוכרז כחלל

הותר לפרסום כי סמל עוז דניאל בן 19, מכפר סבא, לוחם בגדוד 77, עוצבת 'סער מגולן' (7), חלל צה"ל חטוף בידי ארגון טרור מהשבעה לאוקטובר | נמשכה פעילות הסיוע ההומניטרי לבית החולים בהובלת עוצבת הקומנדו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 15:40 טז באדר א' | עודכן בתאריך 25/02/24 15:45

הותר לפרסום: החייל עוז דניאל שנחטף לרצועת הוכרז כחלל
עוז דניאל, צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל עדכן היום (א') כי סמל עוז דניאל ז"ל (19) נרצח, וגופתו מוחזקת בשבי החמאס משמחת תורה. עוז היה בן 19, מכפר סבא, לוחם בגדוד 77, עוצבת סער מגולן (7), ונחשב כחלל צה"ל חטוף בידי ארגון טרור.

ממטה משפחות החטופים נמסר: "עוז אהב את החיים, היה בעל חוש הומור וחיוך ענק. היה מוקף בהמון חברים ותמיד היה זה שהצחיק את כולם. חבריו של עוז מספרים שאי אפשר היה להתעלם מהאדם הערכי שהיה. עוז היה נגן גיטרה מחונן שהאמין כי בכוחה של המוזיקה לשנות את העולם. הלהקה האהובה עליו הייתה גאנז אנד רוזס".

עוז ז"ל שירת בגבול רצועת עזה ונחטף בשבת השחורה יחד עם חבריו לטנק. גופתו של עוז עדיין מוחזקת בשבי החמאס. הלווייתו תתקיים מחר (ב'), בשעה: 14:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

הסתיימה הפעילות הממוקדת של צה"ל בבית החולים "נאצר"

לאחר שנעצרו כ-200 חשודים בפעילות טרור בבית החולים ונמצאו ממצאים נוספים המעידים על פעילות טרור מתוך המרחב; נמשכה פעילות הסיוע ההומניטרי לבית החולים בהובלת עוצבת הקומנדו ומפקדת התיאום והקישור לעזה.

חיילי צה"ל עם מיכלית הסולר

חיילי צה"ל עם מיכלית הסולר, צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל סיפקו גנרטור חלופי שאפשר את המשך התפקוד של בית החולים וטיפול בחולים ולאורך כל הפעילות המערכות החיוניות של בית החולים המשיכו לתפקד על בסיס מערכת אל פסק (UPS). קציני מנהלת התיאום והקישור לעזה תיאמו כניסת אנשי מקצוע בכדי לבחון את בעיית החשמל בבית החולים.

הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל מירושלים

הותר לפרסום כי סמ"ר עידו אלי זריהן, לוחם חטיבת גבעתי, בן 20 מירושלים נפל בקרבות בחאן יונס. הלוויתו תיערך ביום א', ט"ז באדר א' התשפ"ד, 25 בפברואר 2024, בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

סמ"ר עידו זריהן

סמ"ר עידו זריהן, צילום: דובר צה"ל