מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

תיעוד: התרופות לא הגיעו לחטופים - הסולר לעזתים דווקא כן

לאחר שסיים את פעילותו בבית החולים "נאצר", צה"ל ליווה בשבוע האחרון סיוע המוניטרי לתוך המתחם. בנוסף, תואמה הכנסת מיכלית סולר לטובת המשך הפעלת הגנרטורים בבית החולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 14:10 טז באדר א'

תיעוד: התרופות לא הגיעו לחטופים - הסולר לעזתים דווקא כן
מיכלית סולר נכנסת לבית החולים, צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל סיפקו לבית החולים "נאצר" גנרטור חלופי שאפשר את המשך התפקוד של בית החולים וטיפול בחולים. לאורך כל פעילות הכוחות, המערכות החיוניות של בית החולים המשיכו לתפקד על בסיס מערכת אל פסק (UPS). קציני מנהלת התיאום והקישור לעזה תיאמו כניסת אנשי מקצוע בכדי לבחון את בעיית החשמל בבית החולים.

בית החולים קיבל בשבוע האחרון אספקה של מאות מנות מזון הכוללות - מים, מזון ציוד רפואי, ופורמולות מזון לתינוקות. בנוסף, תואמה למול הקהילה הבינ"ל הכנסת מיכלית סולר לטובת המשך הפעלת הגנרטורים בבית החולים.

מיכלית סולר נכנסת לבית החולים צילום: דובר צה"ל

בתוך בית החולים: תרופות סגורות שיועדו לחטופים ולא נעשה בהם שימוש

במהלך הפעילות בבית החולים "נאצר", אותרו תרופות סגורות שלא נעשה בהן שימוש ועליהן שמות של חטופים ישראלים, בין כמות עצומה של אמצעי לחימה. הפעילות בבית החולים התבצעה תוך הקפדה על פגיעה מינימלית בפעילות השוטפת של בית החולים וללא פגיעה בחולים ובצוות הרפואי.

200 מחבלים נעצרו על ידי כוחותינו

במהלך השבוע האחרון הסתיימה הפעילות הממוקדת של כוחות אוגדה 98 ושייטת 13 במרחב בית החולים נאצר נגד ארגון הטרור חמאס.

בפעילות אותרו בבית החולים תרופות סגורות שלא נעשה בהן שימוש ועליהן שמות של חטופים ישראלים, אותרו אמצעי לחימה רבים ונעצרו כ-200 מחבלים וחשודים בפעילות טרור.