"חטופים זה לא פוליטי": הרב רימון על הבימה בכיכר החטופים

בעצרת מיוחדת במינה שנערכה בכיכר החטופים נאמו אנשי ציבור רבים ביניהם ראש מועצת קריית ארבע שבנו חטוף בעזה, הרב רימון, הכוכב ההוליוודי מייקל רפפורט ומנהל בית החולים שטיפל בעשרות חטופים: "מחכים להם כפי שלא חיכינו להגעת אף אחד לבית חולים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/24 21:54 טו באדר א'

"חטופים זה לא פוליטי": הרב רימון על הבימה בכיכר החטופים
הרב רימון בכיכר החטופים, צילום: מטה משפחות החטופים

הערב (שבת) נערכה עצרת מיוחדת במינה בכיכר החטופים בהשתתפות אנשי ציבור רבים ביניבם הרב רימון שטען כי "החטופים זה לא עניין פוליטי", אליהו ליבמן ראש מועצת קריית ארבע שבנו חטוף בעזה נשא תפילה לשלום החטופים, והכוכב ההוליוודי מייקל רפפורט שקרא לעולם "התעוררו!".

אליהו ליבמן בכיכר החטופים

אליהו ליבמן בכיכר החטופים צילום: מטה משפחות החטופים

מנהל בית החולים שטיפל בחטופים: "מחכים להם כפי שלא חיכינו להגעת אף אחד לבית חולים אף פעם"

בעצרת שנערכה הערב נאם הרב רימון, רב המועצה האזורית גוש עציון והדגיש: "חטופים זה לא עניין פוליטי, חטופים זה לא גורם מפלג. זה גורם מאחד. חטופים, חיילים, פצועים. כל אלו מזכירים לנו שאנחנו עם אחד, עם ישראל הוא משפחה אחת. במשפחה, לא שוכחים אף אחד. מצוות פדיון שבויים מוטלת על כולם, וכל אחד יעשה את המאמץ לפי שיטתו. כולנו, כמו משפחות החטופים, לא יכולים לחזור לחיים הרגילים שלנו, כל עוד החטופים בעזה".

פרופ' איתי פסח, מנהל ביה"ח לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא שטיפל בעשרות חטופים שחזרו מהשבי סיפר בהתרגשות: "אני עומד כאן לפניכם היום כנציגם של כל מי שטיפלו ועדיין מטפלים בשבות ובשבים שחזרו משבי החמאס. טיפלנו ועדיין אנחנו מטפלים בפגיעות הגופניות והנפשיות הקשות שנגרמו לשבים בימים הארוכים של השבי. ויותר מהכל טיפלנו ונמשיך לטפל, עוד הרבה שנים, בפגיעה הנפשית הקשה שנגרמה להם. אנחנו מחכים להם כפי שלא חיכינו להגעת אף אחד לבית חולים אף פעם".

מייקל רפפורט בכיכר החטופים

מייקל רפפורט בכיכר החטופים צילום: מטה משפחות החטופים

ראש מועצת קריית ארבע נשא תפילה

אליהו ליבמן, אביו של החטוף אליקים ליבמן וראש מועצת קריית ארבע, נשא מעל הבמה בכיכר תפילה לשלום החיילים והחטופים. ואחריו עלה הכוכב ההוליוודי מייקל רפפורט שפנה לעולם וקרא: הכוכב ההוליוודי מייקל רפפורט: "זה היה יכול להיות כל אחד מאיתנו. ייתכן שאתם חושבים שזה מטורף כי מעולם לא הייתם בישראל, או שאינכם מעורבים בפוליטיקה של המזרח התיכון, או סיבה אחרת. אז התעוררו. אין שום הצדקה, הגיון או הקשר. אם אתם לא תתעוררו, אתם הופכים את העולם ליותר מסוכן. אתם שולחים מסר שטרור ניתן להצדיק".