איש התקשורת משתף: בית הספר של בנותיי שינה את קוד הלבוש - אני שמח

אברי גלעד שיתף בטורו השבועי כי בית הספר של בנותיו החמיר את קוד הלבוש בבית הספר, ובירך: "הבנות שלי מתקוממות, ואני אומר להן- תגידו תודה. ככה זה צריך להתנהל בכל בית ספר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/24 20:39 טו באדר א'

איש התקשורת משתף: בית הספר של בנותיי שינה את קוד הלבוש - אני שמח
תלמידות, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

איש התקשורת אברי גלעד שיתף בטורו השבועי בישראל היום על המהפכה בבית הספר של בנותיו. "צער ותסכול בביתנו. הוראות חדשות יצאו מבית הספר בעניין לבוש התלמידים והתלמידות. הוראות לא פשוטות, אבל מאד מדויקות לטעמי". הוא המשיך ופירט את החוקים החדשים - והצנועים יחסית לדבריו.

אברי גלעד נפרד "החלטה קשה"

אברי גלעד, צילום: מיכה לובטון

אברי גלעד: "כמה פשוט, כמה טבעי, כמה לא מובן מאליו היום"

"בית הספר אינו מקום להפגנת אינדיבידואליזם בתחום הלבוש" טען אברי, "זה מפריע ללימודים, זה מייצר מתחים, זה מפעיל הורמונים, זה יוצר תחרות מיותרת". הוא עבר על הרשימה והדגים: "אסור בגדים ממותגים בכלל. אפילו סמל קטן של המותג הנחשק גורם להחזרת הילד הביתה. אחלה. תחרות בין ילדים על מותגים דורסת את העניים".

"ושימו לב לאורך החולצה, שגם כאשר מרימים ידיים אין לראות את הבטן. כמה פשוט, כמה טבעי, כמה לא מובן מאליו היום, כשכולן מראות פופיק בלי שהתבקשו לעשות זאת. והמכנסיים- בלי קרעים, אין כמה חוטים המחזיקים בקושי יחד, הכל רגוע" בירך.

תלמידים בדרך לבית הספר

תלמידים בדרך לבית הספר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"ככה זה צריך להתנהל בכל בית ספר"

"הבנות שלי מתקוממות" הודה איש התקשורת. "הן אוהבות תסרוקות, הן מחבבות סוודרים עם דוגמאות. ואני אומר להן- תגידו תודה. כשאני הייתי בבית הספר, היתה תלבושת לגמרי אחידה, ושנים לבשתי את אותה חולצת כפתורים בצבע ירוק נזלת שבחרו בבית הספר שלי. והיה לי טוב עם זה, כי כל ענייני הלבוש ירדו מסדר יומי, ויכולתי להתרכז בדברים אחרים".

"זה לא מעניין אותן. בעיניהן הן קורבנות של מערכת דכאנית. אבל אני שמח, ומברך, ומגבה, ותומך. ככה זה צריך להתנהל בכל בית ספר. זה זול, זה פשוט, זה מרגיע סערות נפש של גיל הנעורים. נסו אצלכם בבית הספר וספרו לי מה נהיה".