נתניהו מתווה דרך: "נשיג ביטחון - בדרך צבאית אם נידרש, ובדרך מדינית אם יתאפשר"

ראש הממשלה נתניהו ביקר בחרמון ונפגש עם לוחמי האלפיניסטים וגדוד 53 המוצבים בהר: "חיזבאללה צריכים להבין - אנחנו נחזיר את הביטחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/24 14:59 יג באדר א'

נתניהו מתווה דרך: "נשיג ביטחון - בדרך צבאית אם נידרש, ובדרך מדינית אם יתאפשר"
נתניהו וקבינט המלחמה, צילום: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ה') ביחידת האלפיניסטים ובחטיבה 188 המוצבים בהר החרמון וקיבל סקירה מבצעית ממפקד אוגדה 210 תא"ל ציון רצון וממפקד יחידת האלפיניסטים סא"ל (מיל') מ'.



ראש הממשלה נתניהו ללוחמים: "אני רוצה קודם כל להצדיע לכם. אתם עושים עבודה יוצאת מן הכלל מתחילת המלחמה, מהדרום לצפון, ואנחנו במלחמה. אנחנו בעצם בקרב מעזה ורפיח ועד החרמון, ובאמצע גם נלחמים בטרור ברחבי הארץ, כמו שקרה היום. אני רוצה לשלוח קודם כל תנחומים למשפחה של הנרצח, וכמובן איחולי החלמה לפצועים".

נתניהו בחרמון

נתניהו בחרמון צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

"אנחנו בדרך לחיסול החמאס וגם לשחרור החטופים שלנו"

נתניהו הרחיב על היעדים בדרום ובצפון: "בדרום יש לנו יעד אחד פשוט - זה ניצחון מוחלט. אנחנו בדרך לחיסול החמאס וגם לשחרור החטופים שלנו. אנחנו לא נרפה עד שנשיג ניצחון מוחלט. בצפון יש לנו יעד פשוט - להחזיר את התושבים. כדי להחזיר את התושבים אנחנו צריכים להחזיר את תחושת הביטחון וכדי להחזיר את תחושת הביטחון צריכים להחזיר את הביטחון - וזה יושג. לא נרפה מזה".

"נשיג את זה באחת משתי דרכים: בדרך צבאית - אם נידרש; בדרך מדינית - אם יתאפשר. אבל בכל מקרה חיזבאללה צריכים להבין - אנחנו נחזיר את הביטחון. אני מקווה שהמסר הזה יקלט שם. אתם חלק מהמסר הזה. כל עם ישראל עומד מאחוריכם. גאים בכם, עומדים מאחוריכם ומאמינים בכם", סיים.