מתן אלמליח הוא הנרצח בפיגוע סמוך למעלה אדומים

מתן אלמליח, בן 26 ממעלה אדומים הוא הנרצח בפיגוע הקשה הבוקר | ישנם 11 פצועים נוספים, אחת במצב קשה מאוד וארבעה נוספים במצב בינוני | השב"כ פרסם את שמם של שלושת המחבלים שחוסלו, שניים מהמחבלים - אחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/24 07:36 יג באדר א' | עודכן בתאריך 22/02/24 09:44

מתן אלמליח הוא הנרצח בפיגוע סמוך למעלה אדומים
מתן אלמליח ז"ל, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

עוד פיגוע קטלני: הבוקר (ה') באיזור השעה 7:30 התקבלו דיווחים על ירי סמוך למחלף א-זעים בכביש מעלה אדומים-ירושלים, מהירי נפצעו סך הכל שמונה ישראלים בדרגות פציעה שונות. בשעה 8:25 הודיע מנכ"ל מד"א כי נקבע מותו של אחד הפצועים קשה בפיגוע - מתן אלמליח ז"ל (26) ממעלה אדומים.

מד"א: נרצח ו-8 פצועים בפיגוע

בשעות הבוקר מחבלים הגיעו לאיזור הפקקים שלפני המחסום ופתחו בירי לעבר כלי רכב בכביש 1 מעלה אדומים ירושלים, בין מחלף זיתים למחסום א-זעיים. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 לחייו והעניקו טיפול רפואי ל11 פצועים, שפונו לבתי החולים שערי צדק, הדסה עין כרם והר הצופים.

בין הפצועים צעירה כבת 23 במצב קשה, בהכרה, עם פצעי ירי בפלג גופה העליון. 4 במצב בינוני, בהכרה מלאה, מתוכם אישה כבת 30 עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, גבר בן 23 עם פצעי ירי בבטן ובגפיים, גבר בן 51 עם פצעי ירי בגפיים ואישה בת 52 עם פצעי ירי בגפיים. בנוסף צוותי מד"א פינו לבתי החולים אישה כבת 59 שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה. 2 מחבלים חוסלו בזירה.

זירת הפיגוע במעלה אדומים

זירת הפיגוע במעלה אדומים, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

המשטרה: 3 מחבלים שהגיעו ברכב, ירדו מרכבם והחלו לירות מנשק אוטומטי

מהמשטרה נמסר כי 3 מחבלים שהגיעו ברכב, ירדו מרכבם והחלו לירות מנשק אוטומטי לעבר רכבים שעמדו בפקק תנועה בדרך לכיוון ירושלים. כוחות הביטחון שהיו במקום וניטרלו שני מחבלים במקום. בסריקות שנערכו בזירה אותר מחבל נוסף שניסה להימלט וגם הוא נוטרל. המחבלים: מחמד וכאד'ם זוהרה חוסלו במקום, אחמד אלוחש שביצע יחד איתם את הפיגוע וניסה להימלט, נוטרל.