על העיתונים הנמכרים בארצות הברית: זה הקמפיין החדש של ישראל

לאור קריאות ברחבי העולם בעד הפסקת הלחימה ברצועת עזה, וברקע גילויי אנטישמיות ההולכים וגוברים, משרד התפוצות ומערך ההסברה פוצחים בקמפיין חדש שיופיע בעיתונות נבחרת בארצות הברית

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 20:08 יב באדר א'

על העיתונים הנמכרים בארצות הברית: זה הקמפיין החדש של ישראל
עיתונים, אילוסטרציה, צילום: Copyright Lawrey,Shutterstock

משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות יוצא הערב (ד') בקמפיין הסברתי גדול שיתמקד בעיתונות אמריקנית מובילה, בין היתר בעיתונים The Washington Post ו-The Hill. המשפט שינחה את הקמפיין הוא: "אם חמאס יניח את נשקו - לא תהיה מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר ישראל".

קמפיין משרד התפוצות

קמפיין משרד התפוצות צילום: דוברות משרד התפוצות ומערך ההסברה

הקמפיין: נגד הפסקת אש

בזמן שבעולם נשמעות קריאות להפסקת אש, ואזהרה מפני פעולה ישראלית באזור רפיח, הקמפיין מנסה להעביר את המסר כי למדינת ישראל אין אפשרויות בחירה וכמו כל מדינה אחרת, היא מחויבת להגנה על אזרחיה.

בזמן הרייטינג הגבוה באמריקה - הוקרן פרסומת למען החזרת החטופים

בנוסף, כחלק ממאמצי ההסברה, מערך ההסברה הלאומי יצא בקמפיין משולב של פרסומות בטלוויזיות החכמות, תשדירי רדיו ושלטי חוצות למען החזרת החטופים כששיא הקמפיין היה פרסומת בגמר הסופרבול האמריקאי, בו צפו כ-123.4 מיליון צופים בכל הפלטפורמות.

הפרסומת בגמר הסופרבול צילום: מערך ההסברה ומשרד התפוצות