600 מיליון דולר: הצעד הראשון של דני רופ אחרי המעבר לערוץ 14

אחרי שהצטרף לערוץ 14, החזאי והמגיש המוכר חובר לבית ההשקעות אינווסטו קפיטל כמשקיע ופרנזטור

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 18:29 יא באדר א'

600 מיליון דולר: הצעד הראשון של דני רופ אחרי המעבר לערוץ 14
דני רופ, צילום: Moshe Shai/Flash90

לאחר שהודיע לאחרונה על הצטרפותו לצוות המגישים של הערוץ הכלכלי מבית ערוץ 14, דני רופ מצטרף כמשקיע ופרזנטור בבית ההשקעות אינווסטו קפיטל המנהל פרויקטים בהיקף של 600 מיליון דולר.

רופ סיפר: "אחרי שבחנתי בעצמי מספר השקעות נדל"ן בחו"ל, בחרתי לבדוק גם את הצוות של אינווסטו ומודל ההשקעה שלה, החלטתי להצטרף כפרזנטור ומשקיע בחברת אינווסטו קפיטל".

החברה מנהלת פרויקטים בשווי של כ-600 מיליון דולר

אינווסטו קפיטל, הוקמה על ידי אוהד ארד ונועם שפלטר, ותחת ניהולה פרויקטים בשווי של כ-600 מיליון דולר. החברה מנהלת בין השאר את פרויקט הטיילת החדשה של ניו-יורק, מרכזים מסחריים, מתחמי מגורים ובנייני משרדים, קרקעות לפיתוח ומאות בתים בבנייה חדשה במעל 8 מדינות שונות בארה"ב, ביניהן: ניו יורק, פלורידה, אוהיו, טקסס, אילינוי, דרום קרוליינה, וורמונט, ובנוסף גם בפורטוגל וישראל.

הפרויקטים בהם השקיע רופ

במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה, רופ ישקיע בשני פרויקטים. הפרויקט הראשון נקרא אר.אי.איי (Real Estate Auction) ובמסגרתו החברה מגייסת כספים כדי לאתר הזדמנויות השקעה בארה"ב בהנחה משמעותית ממחיר השוק, והפרויקט השני הוא Bloomer, במסגרתו בונה אינווסטו מאות בתים פרטיים ברחבי פלורידה.

עבד בערוצים 2, 10 ו-13

לרופ עבר עיתונאי עשיר והוא כיהן בעבר כחזאי בערוץ 2 ואחר כך בערוץ 10 ו- 13. ב-2020 עזב רופ את תפקידו כחזאי חדשות 13 בעיקר בשביל להתמקד בנושא תוכניות כלכליות, והמשיך להגיש לסירוגין את תוכניות הבוקר של הערוץ יחד עם התוכנית הכלכלית "מאחורי הכסף" ותוכנית הטכנולוגיה "זה הדיבור", בה אירח פרשנים ודמויות מובילות בעולם הפיננסים והנדל"ן.