מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החלל השישי מישיבת דימונה: "החיוך המתוק והמבויש יישאר איתנו לעד"

בישיבת דימונה מתאבלים על נפילתו של החלל השישי בוגר הישיבה - מעוז מורל. ראש הישיבה ספד לו: "מעוז אהובנו היית לוחם וגיבור בחייך ובנפילתך, נשמת לבד עד הרגע האחרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/24 23:10 י באדר א'

החלל השישי מישיבת דימונה: "החיוך המתוק והמבויש יישאר איתנו לעד"
מעוז מורל ז"ל, צילום: באדיבות המצלם

ערב עצוב: הלוחם מעוז מורל שנפצע באורח קשה לפני כשבוע בקרב ברצועת עזה, נפטר הערב (ב') מפצעיו בבית החולים. מעוז הוא הבוגר השישי של הישיבה התיכונית "צביה דימונה" שנפל במלחמה, אחרי נפילתם של חמישת בוגרי הישיבה: עמיחי וייצן, שמעון אסולין, אורי שני, עמיחי ונינו וגלעד ניצן. חבריו בישיבה בדימונה סיפרו: "מעוז ניכר בעוצמת חיים, בטוב לב, חיוך שמחה וניגון. היה חבר אמת ואהוב על כולנו".

"פניך המאירות והחיוך המתוק והמבויש שלך ישארו איתנו לעד"

הרב יעקב דודי, ראש הישיבה ספד לו: "מעוז היקר והאהוב פניך המאירות והחיוך המתוק והמבויש שלך ישארו איתנו לעד. למעוז היו חיים מאתגרים, אבל לעולם הוא לא ויתר. הוא היה לוחם וגיבור בחייו ובנפילתו ועד הרגע האחרון נשם בכוחו ונתן לנו להפרד ממנו בכבוד".

"ישארו חקוקים בליבנו ובכותלי בית מדרשנו"

הרב דודי הוסיף: "גבורתו ונחישותו של מעוז באו לידי ביטוי בכל מסע חייו, בהתמודדות תמידית באתגרי היום יום, בשקידתו בתורה ובדביקות ברבותיו. נועם הליכותיו, זיו פניו ואהבתו למשפחתו, לחבריו ולכל הסובב אותו ישארו חקוקים בליבנו ובכותלי בית מדרשנו".