מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בן כספית: "צריך להעיף אותו קיבינימט"

בעקבות פרסום ההקלטה של פעיל המחאה קוסטה בלאק בה הוא מאשים את שקמה ברסלר, תקף ינון מגל: "פרופ' שקמה ברסלר, מנהיגה מלידה, ואני מוסיף, מנהיגה עם ארנק" | בן כספית תקף את בלאק: "הוא התהפך על כל פורום שהיה בו אי פעם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/24 12:40 י באדר א'

בן כספית: "צריך להעיף אותו קיבינימט"
בן כספית , צילום: Tomer Appelbaum/POOL

על רקע חידוש המחאות נגד הממשלה, ובעקבות פרסום ההקלטה של פעיל המחאה קוסטה בלאק בה הוא מאשים את שקמה ברסלר, כוח קפלן ואחים לנשק כי מחזיקים בתרומות של מיליוני שקלים, תקף ינון מגל את ברסלר בתוכנית ברדיו 103FM, תוך שהוא מתייחס לדבריו של בלאק. "משהו שהוא צייץ לפני חודש, אותו קוסטה בלאק - 'פרופ' שקמה ברסלר, מנהיגה מלידה, מנהיגה עם חמלה, מנהיגה מפלדה' ואני מוסיף, מנהיגה עם ארנק", אמר מגל.

שקמה ברסלר

שקמה ברסלר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בן כספית: "את קוסטה בלאק צריך להעיף קיבינימט מכל המחאה"

בן כספית, ששידר עם מגל, התייחס לדברים ואמר: "לגבי מנהיגה עם ארנק, לפחות יש לה ארנק. גברת נתניהו פעם הסבירה את זה שלבעלה אין ארנק כי הוא חי כל חייו על חשבון מיליארדר או הציבור. אתם ממשיכים עכשיו, ברגעים אלה, בדיוק באותה זחיחות שהייתה לפני 7 באוקטובר, זה לא ייאמן, לא למדתם כלום. קוסטה בלאק צריך להעיף אותו קיבינימט מכל המחאה, אני אומר את זה מהיום הראשון. הוא התהפך על כל פורום שהיה בו אי פעם".

קוסטה בלאק נגד שקמה ברסלר: "שישחררו את הכסף הזה או שאני אבוא אליהם לבית"

כזכור, פעיל המחאה המשפטית קוסטה בלאק נשמע טוען בהקלטה כי שקמה ברסלר, אחים לנשק וכח קפלן מחזיקים בתרומות של מיליוני שקלים ודאטה על חצי מיליון אנשים. בהקלטה הוא אומר: "שישחררו את הכסף הזה או שאני אבוא אליהם לבית".