מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דקות ספורות לאחר זיהוי שיגור הרקטה - המחבל חוסל: צפו בתיעוד

לוחמי חטיבת הנח"ל הכווינו כלי טיס שחיסל את המחבל שביצע שיגור לעבר מרחב עוטף עזה אמש, תוך דקות ספורות מאז שאותר: פעילות כוחות צה"ל ברצועה נמשכת

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/24 09:39 י באדר א'

דקות ספורות לאחר זיהוי שיגור הרקטה - המחבל חוסל: צפו בתיעוד
צה"ל בעזה, צילום: דובר צה"ל

כבר כמעט ארבעה חודשים שצה"ל בתמרון קרקעי עוצמתי ברצועת עזה. בתוך כך, אתמול (א') זוהה שיגור ממרכז רצועת עזה שחצה לשטח ישראל ונפל בשטח פתוח במרחב העוטף. דקות ספורות לאחר מכן, מכלול האש של חטיבת הנח"ל זיהה את המחבל שביצע את השיגור נע במרחב העיר עזה. הכוחות חיסלו אותו. עוד חוסלו חוליות חמושות שפעלו סמוך לכוחות במרחב.

קלאצ'ניקוב, רחפנים ומשגר RPG

כמו כן, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 ממשיכים בטיהור מרחב מערב חאן יונס. ביממה האחרונה הכוחות פשטו על יעדי טרור ואיתרו בהם נשקים מסוג קלאצ'ניקוב, רחפנים, משגר RPG, מטעני נפץ וציוד צבאי נוסף. מכלול האש של החטיבה יחד עם כלי טיס ומסוקי קרב של חיל האוויר חיסלו מחבלים שפעלו סמוך לכוחות במרחב.

צה"ל בעזה

צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

מחבלים רבים חוסלו

בנוסף, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים זיהו באמצעות רחפן חוליית מחבלים שנעה לעברם ובתגובה הכווינו כלי טיס שחיסל אותה. זמן קצר לאחר מכן, זוהו ארבעה מחבלים נוספים במרחב שחוסלו גם הם באמצעות כלי טיס של חיל האוויר. גם לוחמי עוצבת הקומנדו ממשיכים לפעול במערב חאן יונס, כאשר ביממה האחרונה נתקלו הלוחמים במחבלים חמושים וחיסלו אותם. הלוחמים פשטו על יעדי טרור ואיתרו בהם אמצעי לחימה.

כמו כן, בהמשך להתרעות שהופעלו בעוטף עזה מוקדם יותר הבוקר, לא זוהו שיגורים שחצו לשטח ישראל.