היזם שגייס 40 מיליון דולר לחיילי צה"ל: "אם אתם תושבי ירושלים - זכיתם"

ערן אפרת חשף כי צחי נמיר שמתמודד ברשימת המפד״ל-הציונות הדתית אותה מובילה חגית משה מנהל בהתנדבות את הפרויקט להענקת מצלמות רק״מ ללוחמי צה״ל מאז ה-7 באוקטובר.

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 21:40 ט באדר א'

היזם שגייס 40 מיליון דולר לחיילי צה"ל: "אם אתם תושבי ירושלים - זכיתם"
ערן אפרת, מפעל ציוד של איש אחד, צילום: באדיבות המצולם

היזם ואיש ההייטק ערן אפרת שחתום על מפעל אדיר של התרמת כספים עבור ציוד מיגון לחיילי צה"ל, חשף בחשבון הטוויטר שלו את אחד השותפים למיזם הענק שהוקם למען ישראל עם תחילת המלחמה בחמאס.

"זה כנראה הפוסט הכי ׳פוליטי׳ שייצא לי מהמקלדת אי פעם אבל אני חייב להבליט אנשי עשייה", הסביר אפרת בפתח דבריו ואז גילה: "מאחורי הקלעים של פרוייקט המצלמות לרק"מ עומד צחי (יצחק) נמיר.

נמיר, תיאר אפרת, "מרכז את הבקשות ואת המלאי והוא ההגדרה במילון ל׳שגר ושכח׳. לאנשים אין מושג מה המשמעות לנהל פרוייקט התנדבותי כזה, 24/7, בהיקפים כאלה גדולים ובלי צחי, כלום לא היה מתבצע.



"בשיחה קצרה עם צורי אתמול הבנתי שצחי מתמודד באחת הרשימות לבחירות המקומיות בירושלים. (אחרי חיפוש קצר בגוגל, הרשימה היא ׳טב׳ בה צחי (יצחק) ממוקם במקום הרביעי)".

‏אפרת קרא לתושבי ירושלים להצביע לרשימת הציונות הדתית של חגית משה, בה מתמודד נמיר. "אין לי מושג מי שאר האנשים ברשימה, אבל אם אתם תושבי ירושלים וצחי יגיע לעמדת השפעה כלשהיא- זכיתם. מניסיון.

"בהצלחה צחי", הוסיף אפרת. "אנשים כמוך ראוי שיעמדו בעמדות השפעה למען כולנו. עונג צרוף לשתף איתך פעולה".