מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אשת התקשורת שיבחה את בתה, אחרי שבאה להפגין נגדה

יעל שבח קיימה פגישה עם אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, אחרי התרגיל הפוגעני שהוביל נגד מתיישבים, מי שלא אהבה את הפגישה והפגינה בחוץ היא בתה הבכורה, רננה: "רננה התנגדה להחלטה שלי להיפגש איתו יחד עם נשים מגב ההר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 15:31 ט באדר א'

אשת התקשורת שיבחה את בתה, אחרי שבאה להפגין נגדה
יעל שבח, צילום: שרון גבאי

אשת התקשורת יעל שבח פרסמה היום (א') כי הבת שלה רננה הפגינה נגדה, זאת במסגרת ההפגנות של המתיישבים ביהודה ושומרון נגד אלה שבחרו להיפגש עם אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס ביישוב חוות גלעד, בניסיון לרכך את הביקורת החריפה אחרי התרגיל הפוגעני שהוביל.

שבח כתבה: "הגיבורה שלי היום, רננה בכורתי מחוץ לבית שלנו בהפגנה נגד פגישה עם יהודה פוקס בעקבות התרגיל שמדמה "אלימות מתנחלים". רננה התנגדה להחלטה שלי להיפגש איתו יחד עם נשים מגב ההר והפגינה מחוץ לביתי עם אחרים שזעמו על הפגישה".

נזכיר כי לפני כחודש אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס הוביל תרגיל צבאי בו המתיישבים ביהודה ושומרון דומו כאויבים. במסגרת התרגיל, החיילים תרגלו רצח תינוקת יהודייה בידי ערבים, כאשר בתגובה דומתה שריפת רכבים על ידי יהודים בכפר הערבי, ובנוסף - חטיפת ערבי תוך הקפצת החטיבה היהודית ויחידת דובדבן. קצינים וחיילים רבים זעמו על ביצוע התרגיל ועזבו אותו בכעס.

אל"מ הלר בין מפקד אוגדת עזה למפקד פיקוד דרום

אל"מ הלר בין מפקד אוגדת עזה למפקד פיקוד דרום, צילום: דובר צה"ל