מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

משדה הקרב לשדה התעופה: אלה מי שיקבלו הטבה של 2,000 שקלים לחופשה

חברת התיירות "השטיח המעופף" משיקה הטבה לאנשי המילואים ואנשי כוחות הביטחון על סך כ-450 שקלים הנחה לאדם. בנוסף, יקבלו בחינם את שירות Flying Safe המאפשר ביטול מכל סיבה עד חמישה ימים לפני היציאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 11:20 ט באדר א'

משדה הקרב לשדה התעופה: אלה מי שיקבלו הטבה של 2,000 שקלים לחופשה
שדה תעופה אילוסטרציה, צילום: Moshe Shai,FLASH 90

חברת התיירות "השטיח המעופף" משיקה הטבה לכוחות הביטחון, אנשי שירות המילואים ובני משפחותיהם: הנחה של 125 דולרים עבור כל אדם בהזמנת חבילת נופש. בנוסף, יקבלו בחינם את שירות Flying Safe בשווי 35 דולרים לאחד, המאפשר ביטול והחזר כספי מלא עד 5 ימי עסקים לפני היציאה לחופשה.

נמל תעופה, צילום: shutterstock

בהזמנת אחת מחבילות הנופש של החברה

ההטבה היא בהזמנת אחת מחבילות הנופש והטיולים המאורגנים של החברה, ביניהן היעדים המבוקשים ביותר: איי יון וקפריסין, גיאורגיה, מונטנגרו ועוד עשרות יעדים נוספים. ההטבה תחל היום - (א') ה-18.2.24 למשך שבועיים (עד ה- 3.3 כולל), ותהיה תקפה לכל חבילות הנופש והטיולים המאורגנים שבין התאריכים: 01.4.2024-31.10.2024, לכל אחד מיעדי השטיח המעופף.

משפחה תוכל לחסוך כ-600 דולרים לחופשה

בנוסף, החבילה כוללת ללא עלות נוספת את שירות ה-Flying Safe בשווי 35 דולרים לנוסע, המאפשר את ביטול החופשה עד 5 ימי עסקים לפני היציאה. שירות זה מאפשר ביטול מכל סיבה ומוצע ללקוחות המעוניינים להזמין חופשה, גם אם ירצו לשנות את דעתם ברגע האחרון. משפחה עם שני ילדים תוכל לחסוך כ-600 דולרים לחופשה משפחתית. ההטבה מוענקת בימים אלו כהצדעה לכוחות הביטחון על מנת לאפשר חופשה והתרעננות יחד עם המשפחות, בעיקר לתקופת החגים והקיץ.