מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יו"ר ההסתדרות דרש בחירות - הליכוד תקף בתגובה: "מביש"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד דרש בחירות בקרוב: "חייבים ריסטארט למדינת ישראל. צריך לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, עד דצמבר השנה". הליכוד תקף בתגובה: "מביש שבעיצומה של מלחמה זו בחר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לעסוק בפוליטיקה קטנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/24 19:37 ח באדר א'

יו"ר ההסתדרות דרש בחירות - הליכוד תקף בתגובה: "מביש"
ארנון בר דוד, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד נאם היום (שבת) באירוע "שבתרבות" שהתקיים בבאר שבע ואמר: "אנחנו חייבים בחירות, חייבים ריסטארט למדינת ישראל. צריך לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, עד דצמבר השנה. הליכוד הגיבו לדבריו ואמרו: "מביש שבעיצומה של מלחמה זו, כשכל העם משווע לאחדות, בחר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לעסוק בפוליטיקה קטנה שמפלגת את העם ומחלישה את המאמץ המלחמתי".

יו"ר ההסתדרות: "אי אפשר להמשיך עם 120 האנשים שיושבים היום בכנסת"

עוד אמר בר דוד: "אי אפשר להמשיך עם 120 האנשים שיושבים היום בכנסת שלא מייצרים עבורנו כמעט שום דבר וכלום. יכול להיות שיצטרכו לצאת פה לרחובות, ואני מקווה שלא נצטרך להגיע לגל מחאה כדי להביא לבחירות".

ישיבת סיעת הליכוד. ארכיון

ישיבת סיעת הליכוד. ארכיון, צילום: עדיאל שביט, כיפה

על דירוג האשראי: "זאת שערורייה שיכולה הייתה להימנע"

בר דוד הוסיף והתייחס להורדת דירוג האשראי של ישראל לפי מודיס, ואמר: "זאת שערורייה שיכולה הייתה להימנע. אם היו עושים את המהלכים הנכונים אפשר היה לייצב את הכלכלה ואת אמון הציבור בממשלה שכמעט ולא קיים היום. היה צריך לבטל את כל המשרדים המיותרים והכספים הקואליציוניים".