נתניהו בתגובה לפיגוע: "כל הארץ חזית - המרצחים רוצים להרוג את כולנו"

ראש הממשלה שלח תנחומים למשפחות הנרצחים והגיב לפיגוע הירי: "הפיגוע הזה מזכיר לנו שכל הארץ חזית ושהמרצחים, שבאים לא רק מעזה, רוצים להרוג את כולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/24 15:40 ז באדר א'

נתניהו בתגובה לפיגוע: "כל הארץ חזית - המרצחים רוצים להרוג את כולנו"
נתניהו , צילום: Basel Awidat,Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב היום (ו') לפיגוע הירי הקשה שבו נרצחו שני צעירים ונפצעו ארבעה בני אדם נוספים. "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים בפיגוע בצומת ראם, ומתפלל לשלום הפצועים" מדר נתניהו. עוד הוסיף: "הפיגוע הזה מזכיר לנו שכל הארץ חזית ושהמרצחים, שבאים לא רק מעזה, רוצים להרוג את כולנו. אנחנו נמשיך להילחם עד לניצחון המוחלט בכל העוצמה, בכל חזית, בכל מקום, עד שנחזיר את הביטחון והשקט לכל אזרחי ישראל".

כזכור, בפיגוע ירי שאירע הבוקר בצומת ראם מסמיה בסמוך לגדרה מחבל שהגיע לתחנת אוטובוס פתח בירי לעבר מספר בני אדם עד שנוטרל על ידי אזרח ששהה במקום. באירוע נרצחו שני צעירים ונפצעו ארבעה בני אדם נוספים: נער כבן 16 וגבר בן 65 במצב קשה, אישה כבת 65 וגבר כבן 52 במצב בינוני.

זירת פיגוע הירי

זירת פיגוע הירי, צילום: Nati Shohat,FLASH 90

"הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד"

נחום דוד, סגן מנהל מרחב לכיש במד"א סיפר: "הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד, ראינו פצועי ירי שוכבים כשחלקם מחוסרי הכרה, ביצענו מיד מיון ראשוני לפצועים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי, הענקנו לו טיפול מציל חיים, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה".

עוד הוסיף: "צעיר נוסף כבן 20 היה מחוסר הכרה ונער כבן 16 וגבר כבן 65 היו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות וקשות. אישה כבת 65 מצבה הוגדר בינוני, גבר כבן 52 שהצליח להימלט מהזירה הזעיק אותנו סמוך ליישוב יד בנימין הסמוך, הגענו אליו במהירות הוא היה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו ופינינו גם אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".