ראשי ישיבת ירוחם מגנים את הפרסום בעלוני השבת: "מעשה לא ראוי"

מודעה שהופצה בעלוני השבת הציגה את נתוני הנופלים בישיבת ההסדר בירוחם וקראה לסמוטריץ' ובן גביר להצביע נגד חוק הגיוס - הרב חיים וולפסון והרב אוריאל עיטם, ראשי הישיבה, גינו את הפרסום: "אינו על דעתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/24 10:24 ז באדר א'

ראשי ישיבת ירוחם מגנים את הפרסום בעלוני השבת: "מעשה לא ראוי"
ישיבת ההסדר בירוחם, צילום: ויקיפדיה, נחלת הכלל

מודעה שהופצה הבוקר (ו') בעלוני השבת מתהדרת בנתוני הנופלים של ישיבת ההסדר בירוחם, ישיבה ששכלה תשעה מתלמידיה ובוגריה, וראשי הישיבה גינו את הניצול הציני של זכר הנופלים. נזכיר כי רק השבוע שכלו בישיבה את רס"ל זיו חן ז"ל, אברך אהוב בישיבה.

המודעה שהופצה:

המודעה שהופצה בעלוני השבת

המודעה שהופצה בעלוני השבת צילום: צילום מסך

"הפרסום אינו על דעתנו ואנו רואים בהתנהלות כזו מעשה לא ראוי"

במרכז המודעה נכתב "ישיבת ההסדר ירוחם - 9 נופלים", כשמעליה מופיע הפסוק "הַאַחֵיכֶם יָבֹאוּ לַמִּלְחָמָה וְאַתֶּם תֵּשְׁבוּ פֹה?" ומתחתיה הכיתוב: "סמוטריץ' ובן גביר - לא מצביעים בעד חוק הארכת השירות בלי שכולם נכנסים תחת האלונקה". המודעה חתומה מטעם "משרתי המילואים והנושאים בנטל", ונציין שהופצו מודעות דומות גם על הנופלים ממכינת עלי ומתיכון הימלפרב.

כאמור, ראשי הישיבה גינו את הפרסום: "בני הישיבה ובוגרים יקרים. הובא לידיעתנו שבעלוני השבת עולה קמפיין בו נעשה שימוש בשמה של הישיבה ובזיכרון תלמידינו היקרים. הפרסום אינו על דעתנו, ואנו רואים בהתנהלות כזו מעשה לא ראוי. חיים וולפסון ואוריאל עיטם".