מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לוחם צנחנים נפל בקרב בדרום הרצועה, עשרות מחבלים חוסלו

סמ"ר נועם חבה, בן 20 מירושלים, לוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. לוחמים נוספים נפצעו באירוע, אחד מהם באורח קשה | צוותי הקרב החטיבתיים ממשיכים בלחימה ברצועה וחיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/24 07:13 ז באדר א' | עודכן בתאריך 16/02/24 10:06

לוחם צנחנים נפל בקרב בדרום הרצועה, עשרות מחבלים חוסלו
נועם חבה ז"ל, צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: סמ"ר נועם חבה, בן 20, מירושלים, לוחם בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. בנוסף, באירוע בו נפל סמ"ר נועם חבה ז"ל נפצע לוחם מגדוד 202 באורח קשה. כמו כן, באירוע נפצעו חיילים נוספים באורחים שונים.

נועם חבה ז"ל

נועם חבה ז"ל | צילום: דובר צה"ל

הפעולה הקרקעית נמשכת

במקביל, נמשכת כל העת הלחימה הקרקעית ברצועה. בדרום הרצועה צוות הקרב החטיבתי של הצנחנים ממשיכים בפשיטות על יעדי טרור וחיסלו מספר מחבלים ביממה האחרונה. במהלך הקרבות, זוהו שני מחבלים על ידי רחפן, אחד המחבלים ירה לעבר הרחפן ושני המחבלים חוסלו. בנוסף, חשפו הכוחות מטען שהוטמן במרחב בו פעלו וניטרלו אותו. עוד במרחב חאן יונס, צוות הקרב של חטיבה 7 חיסלו 12 מחבלים במספר היתקלויות שונות.

כוחותינו ברצועת עזה

כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

כוחותינו ברצועת עזה

כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסל מספר מחבלים לאורך היממה האחרונה. באחת הפעילויות, זיהה כוח של חיל האוויר חוליית מחבלים בקרבת הכוחות הקרקעיים. תוך דקות אחדות מכלול האש החטיבתי תקף את החולייה וחיסל מספר מחבלים. בצפון רצועת עזה, חטיבת האש 215 הכווינה כלי טיס שתקף מספר מטרות של ארגון הטרור חמאס, במהלך התקיפות חוסל סייען של מפקד גדוד צברה. בתקיפה נוספת, כלי טיס תקף רכב וחיסל בו שלושה מחבלים השייכים לארגון הטרור חמאס.

לוחם סיירת צנחנים, סמ"ר רותם סהר הדר, נפל בדרום ברצועה

נזכיר כי אמש (ה') הותר לפרסום שמו של לוחם סיירת צנחנים, סמ"ר רותם סהר הדר, בן 20 מכפר אביב, שנפל גם הוא בקרב בדרום רצועת עזה. באירוע בו נפל סמ"ר הדר ז"ל נפצעו גם שני לוחמים וקצין לוחם מסיירת צנחנים באורח קשה. באירוע נפצעו חיילים נוספים באורחים שונים.

רותם סהר הדר ז"ל

רותם סהר הדר ז"ל | צילום: דובר צה"ל

(תיעוד הבריחה של סינוואר ומשפחתו במנהרות)