מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הג'וב החדש של נפתלי בנט: יתאחד עם השותפה מהעבר

מראש ממשלה לדירקטור של סטארט-אפ: נפתלי בנט ממשיך לכבוש פסגות בעולם העסקים ומצטרף לשותפתו לשעבר מסאיוטה בחברה חדשה הפועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית: "הטכנולוגיה הישראלית תעזור להתאוששות אחרי המלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 18:11 ה באדר א'

הג'וב החדש של נפתלי בנט: יתאחד עם השותפה מהעבר
נפתלי בנט, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

אם חשבתם שאחרי שנה סוערת בראשות הממשלה ופרישה דרמטית מהפוליטיקה נפתלי בנט ישב בבית וינוח קצת, טעות בידכם. היום (ד') פורסם כי בנט מצטרף כדירקטור לחברת הסטארט-אפ רמפי (REMEPY) החברה החדשה פועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית ומשלבת לראשונה תוכנה בתוך תרופות.

חברת רמפי שייכת למיכל צור, שותפתו לשעבר של בנט מסאיוטה שידועה כאחת ממובילי המחאה של ההייטקיסטים נגד הרפורמה המשפטית. חברת רמפי עוסקת בתרופות היברידיות. מדובר בתרופות הכוללות אפליקציה דיגיטלית ייעודיות שמשפרת את אפקט התרופה. רמפי היא החברה הראשונה בעולם להוכיח בניסויים קליניים ראשוניים את האפקט הפיזיולוגי של האפליקציות הדיגיטליות שלה באמצעות סריקות fMRI (סריקה הבוחנת את פעילות המוח), בדיקות דם ושאלונים רפואיים.

"גאה בכל היזמים שממשיכים לבנות ולהצמיח חברות גם בעת מלחמה"

בנט הגיב על המינוי: "אנחנו נמצאים באחת התקופות המורכבות והקשות שידעה מדינת ישראל הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית-חברתית. לטכנולוגיה הישראלית יש משמעות קריטית גם בתוך הלחימה בעזה וגם ביום שאחרי להתאוששות של הכלכלה הישראלית. אני במיוחד גאה בכל היזמים שממשיכים לבנות ולהצמיח חברות גם בעת מלחמה, ושמח לתרום את חלקי".

לא עוצר לרגע: רמפי הוא לא הדירקרטיון היחיד שמעסיק את בנט כרגע, רק לפני שבועיים פרסמנו כי בנט הצטרף לדירקטוריון של סטארט-אפ הסייבר הצעיר "לאסו סקיוריטי" אחרי שבמאי הוא הצטרף לדירקטוריון Quantum Source, המפתחת טכנולוגיה למימוש מחשבים קוונטים פוטוניים עם יכולת לתיקון שגיאות.

נזכיר כי תחום ההייטק ובייחוד הסטארטפים לא חדש לבנט, לפני שנכנס לפוליטיקה הוא היה בין המייסדים של חברת הסייבר סאיוטה, שנמכרה בשנת 2005 לחברת RSA, חברת אבטחת מידע אמריקאית, בסכום שעמד על 145 מיליון דולר. בשנת 2009 כיהן לתקופה קצרה כמנכ"ל חברת התוכנה הישראלית סולטו, שנמכרה בשנת 2013 לחברה האמריקאית אשורון, בסכום של כ-130 מיליון דולר.