לחץ מכיוון לא צפוי: אבו מאזן פנה לחמאס - "קורא לעסקת חטופים"

יושב ראש הרשות הפלסטינית יוצא במסר מפתיע: "קוראים להשלים במהירות עסקת חילופיי שבויים" לדבריו, "זה בלתי נסבל יותר". בנוסף, קרא לביידן לפעול כמה שניתן על מנת לסיים את המצב

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 14:00 ה באדר א'

לחץ מכיוון לא צפוי: אבו מאזן פנה לחמאס - "קורא לעסקת חטופים"
אב מאזן, צילום: STR,FLASH90

לאחר השיחות בקהיר בין יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר: "אנו קוראים לכולם, ובמיוחד לחמאס, להשלים במהירות עסקת חילופי שבויים כדי לחסוך מהעם הפלסטיני אסון נוסף עם השלכות לא פחות חמורות מהנכבה". כך דווח ברשתות ערביות.

אבו מאזן התייחס גם לביידן וביקש: "לממשל האמריקני ולאחים הערבים לפעול להשלמת העסקה במהירות האפשרית, כדי לחסוך מהעם הפלסטיני את נגע המלחמה ההרסנית הזו".

אבו מאזן: "הגיע הזמן שכולם יקחו אחריות"

"המלחמה בעזה הובילה למאות פלסטינים הרוגים מדי יום" טען יו"ר הרשות הפלסטינית, "בנוסף להסתערות על הגדה המערבית וירושלים, שיצרו יחד הסלמה מסוכנת". אבו מאזן הוסיף כי מי ש'משבש' את העסקה, לדבריו, אחראי למחירי המלחמה. "זה בלתי נסבל יותר והגיע הזמן שכולם ייקחו אחריות", אמר.

אבו מאזן

אבו מאזן, צילום: Flash90

אבו מאזן: "רוצים להגן על עמנו מפני ההשלכות"

עוד נכתב מטעם לשכתו: "אנו רוצים להגן על עמנו מפני ההשלכות של כל אסון חמור שיקרה עוד, ולכן עלינו לקבל החלטות המשרתות את האינטרסים של עמנו ולהגן עליהם, כדי שנוכל להגן על האינטרסים הלאומיים שלנו. זה יקרה על ידי עצירת התוקפנות, הכרה במדינה פלסטינית עצמאית שבירתה מזרח ירושלים".