עמית סגל: "בעודו מדליף מסמכים מהרגישים ביותר, הוא יצא נגד הדלפות"

לאחר דרישת יו"ר הכנסת מהיועמ"שית לחקור את חבר הכנסת גלעד קריב בחשד להדלפת מסמכים מסווגים, מגיב הפרשן הפוליטי ומזכיר ציוץ עבר של קריב נגד הדלפות: "יצא נגד הדלפות שפחות נוחות לו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 12:26 ה באדר א'

עמית סגל: "בעודו מדליף מסמכים מהרגישים ביותר, הוא יצא נגד הדלפות"
עמית סגל., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה דרש אתמול (ג') מהיועמ"שית לחקור את הדלפת החומרים המסווגים מישיבת ועדת חוץ וביטחון בה העביר ראש הממשלה נתניהו עדכונים שאסורים בפרסום. לטענת אוחנה, לאחר בדיקה, מי שחשוד בהדלפה הוא חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה.

סגל נגד קריב: "הדלפות שפחות נוחות לו"

היום הגיב לפרשייה גם הפרשן הפוליטי עמית סגל שהעלה לחשבון הטלגרם שלו ציוץ עבר של חבר הכנסת קריב, בו תקף את הדלפת הפסיקה בעניין עילת הסבירות אותה פרסם סגל. הוא הוסיף וכתב: "בעודו מדליף מסמכים מהרגישים ביותר, קריב יצא נגד הדלפות שפחות נוחות לו".

אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום. כהן וקריב בדיון

גלעד קריב. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הדלפת החומרים המיוחסים לכאורה לקריב התרחשו במהלך חודש דצמבר האחרון, בסמוך לציוץ של קריב נגד ההדלפות. קריב עצמו הגיב לטענות יו"ר הכנסת אוחנה ואמר: "כל בדיקה בהקשר לדליפת מידע מקבינט המלחמה, קבינט מורחב, דיוני הממשלה וועדות הכנסת היא מבורכת וראויה. ככל שמדובר בבדיקה פוליטית, באכיפה בררנית או בבדיקה שמטרתה להטיל אימה על חברי כנסת, הרי שזו תיתקל בחומת הפלדה של הדמוקרטיה".