מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

משפחות החטופים ממריאות להאג: "מחר זה יהיה הסיפור של העולם כולו"

משפחות של חטופים ימריאו להאג על מנת להגיש תלונה כנגד בכירי ארגון חמאס. "העולם כולו חייב להתגייס כדי לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 08:30 ה באדר א'

משפחות החטופים ממריאות להאג: "מחר זה יהיה הסיפור של העולם כולו"
מטה המשפחות בהצהרה לפני ההמראה, צילום: מטה המשפחות

עשרות משפחות של חטופים ממריאות הבוקר (ד') לבית הדין הבינלאומי בהאג, שם תגיש תלונה נגד בכירי ארגון חמאס. לקראת השעה 14 הם אמורים להגיע אל מחוץ למבנה, שם תיערך להם מסיבת עיתונאים. עפרי ביבס, שאחיה ירדן, אשתו ושני ילדיהם חטופים בעזה, ביקשה בדמעות: "היום נעשה היסטוריה ונגיע להאג. זהו שלב חשוב מאוד במאבקנו, כחלק מאזרחי המדינה, וכחלק מאזרחי העולם לזעוק 'לא עוד!'. זה לא הסיפור רק שלנו - אם לא נעצור זאת, מחר יהיה זה הסיפור של העולם כולו", אמרה לפני ההמראה מנתב"ג.

במסיבת העיתונאים יוקרן סרט הזוועות

עוד הוסיפה עופרי: "כבר 4 חודשים שאנחנו לא יודעים מה עלה בגורלם של שירי ושני הקטנים. אחי נאלץ להתמודד אל מול הטרור הפסיכולוגי האיום ביותר שמטרתו לשבור לא רק את גופו הדואב, אלא גם את נפשו".

ב14 אמורים לקיים מסיבת עיתונאים בהאג

ב14 אמורים לקיים מסיבת עיתונאים בהאג צילום: מטה המשפחות

במסיבת העיתונאים המתוכננת בהאג ידבר ראש הצוות המשפטי של המשפחות, רז בן עמי, ששוחררה מהשבי בעזה, כשבעלה אוהד עדיין חטוף בעומק המנהרות ועוד. בנוסף, יוקרן סרט הזוועות, ולאחריו תתקיים צעדת תמיכה בה יקיפו נציגי המשפחות את מבנה בית המשפט.