יש תאריך רשמי: הופעת הבכורה של אייל ברקוביץ' בערוץ 13

עכשיו זה רשמי: אייל ברקוביץ' צפוי להשתתף לראשונה בתוכנית זמן שישי עם נטעלי שם טוב. בפרומו שהפיץ ערוץ 13 אומר ברקוביץ': "כל אלה שהיו במשמרת של המלחמה - צריכים ללכת הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 19:26 ד באדר א'

יש תאריך רשמי: הופעת הבכורה של אייל ברקוביץ' בערוץ 13
אייל ברקוביץ', צילום: Flash90

אחרי הפרידה המקצועית מאופירה אסייג, אייל ברקוביץ' יוצא לדרך חדשה. שחקן העבר והמגיש המצליח עבר לערוץ 13 והערב (ג') נחשף התאריך שבו ישתתף לראשונה כפאנליסט בתוכנית זמן שישי. ברקו צפוי להופיע בתוכנית כבר בסוף השבוע הקרוב, ובפרומו שהפיץ ערוץ 13 הוא קורא להתפטרות כוללת של כלל חברי הכנסת הנוכחית: "מימין לשמאל - להעיף אותם. כל אלה שהיו במשמרת צריכים ללכת הביתה".

"רבנו והחלטתי שאני לא חוזר יותר לתוכנית"

כזכור לאחרונה התראיין ברקוביץ' לראשונה לערוץ 13 וסיפר על המעבר המתוקשר והסיבר מה גרם לפרידה מאסייג והמעבר לערוץ המתחרה. "אני ואופירה 18 שנה ביחד, מתוך זה רבנו 8 שנים" הוא אמר לנטעלי שם טוב, "יש בינינו כל הזמן חיכוכים כמו בני זוג נשואים. אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי" הסביר.

בהמשך הוסיף: "רבנו היה פיצוץ מטורף, היא רצתה לעלות ואני לא רציתי לעלות. היא עלתה לשידור ולא הייתה בקשר איתי. היא שלחה לי הודעה והחזרתי לה הודעה קשה, רבנו והחלטתי שאני לא חוזר יותר לתוכנית. גם היום אנחנו לא מדברים". יחד עם זאת הוא הוסיף: "אין לי מילה אחת רעה להגיד עליה".