המכה הכפולה של בית החולים רמב"ם: "נמשיך לתפקד למרות הכאב"

לאחר נפילתו של לוחם מגלן עדי אלדור ז"ל, בן ונכד לרופאי בית החולים, הודיעו ברמב"ם בכאב על נפילתו של סא"ל נתנאל אלקובי שאשתו ואימו עובדות בית החולים. "השכול מכה במשפחות של עובדים יקרים לנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 06:59 ד באדר א'

המכה הכפולה של בית החולים רמב"ם: "נמשיך לתפקד למרות הכאב"
בית החולים רמב"ם. שתי מכות כואבות, צילום: יוסי אלוני / פלאש 90

בית החולים רמב"ם בחיפה הוציא הבוקר הודעה כואבת בה נכתב כי רעייתו של סא"ל אלקובי, שרית, הינה עובדת ותיקה של בית החולים ואימו מרים היא אחראית חדרי הניתוח ברמב"ם. הבשורה הקשה הגיעה יממה לאחר בשורת איוב כואבת עבור בית החולים עם היוודע דבר נפילתו של לוחם מגלן רס"ל עדי אלדור, בן ונכד לרופאי בית החולים.

יום אחרי יום: בשורות האיוב שקיבל בית החולים

"משפחת רמב"ם קיבלה אתמול 2 בשורות איוב" נכתב בהודעת בית החולים, "אחרי הידיעה על נפילתו בעזה של רס"ל עדי אלדור ז"ל , לוחם מגלן, בן ונכד לרופאי רמב"ם, ובעוד אנו מחבקים את משפחתו ומשתתפים באבלם, התבשרנו בערב על נפילתו של סא"ל נתי אלקובי ז"ל, מג"ד גדוד 630 שנפל גם הוא בעזה". נכתב.

סא"ל נתנאל אלקובי, מג"ד 360

סא"ל נתנאל אלקובי, מג"ד 360, צילום: דור צה"ל

"השכול מכה במשפחות של עובדים יקרים לנו"

"רמב"ם כמרכז על רפואי בצפון מטפל מזה עשרות שנים בנפגעי מלחמות ישראל ופעולות איבה, והנה השכול מכה במשפחות של עובדים יקרים לנו" נכתב בהודעת בית החולים. "זה מצב שאי אפשר להתרגל אליו, אך אנו נמשיך לחבק ולסייע למשפחות הנופלים ולתפקד למרות הכאב בראש מורם".

בית החולים רמב"ם בחיפה