מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בבוקר עיתונאי באל ג'זירה ובערב מחבל חמאס: כך נחשף בכיר בארגון הטרור

במהלך פעילות של כוחותינו בצפון רצועת עזה, נתפס מחשב נייד ששייך לעיתונאי ברשת אל-ג'זירה ובו חומרים מודיעיניים שמראים את קשרו לחמאס. "המסמכים מראים שמוחמד וואשה הוא מפקד בולט במערך הטילים נגד שריון בצבא חמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/24 09:22 ג באדר א' | עודכן בתאריך 12/02/24 09:40

בבוקר עיתונאי באל ג'זירה ובערב מחבל חמאס: כך נחשף בכיר בארגון הטרור
אל ג'זירה, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, פרסם אמש (א') בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כי במהלך פעילות של כוחותינו בתוך אחד ממחנות חמאס בצפון רצועת עזה, נתפס מחשב נייד ששייך לעיתונאי ברשת אל ג'זירה הקטארית בשם מוחמד וואשה, ובו חומרים מודיעיניים שמראים את קשרו לחמאס. "בבוקר עיתונאי בערוץ אל ג'זירה ובערב מחבל בחמאס!", כתב אדרעי.

"המסמכים מראים שמוחמד וואשה הוא מפקד בולט במערך הטילים נגד שריון בצבא חמאס"

עוד אמר: "במהלך פעילות של כוחותינו לפני מספר שבועות בתוך אחד ממחנות חמאס בצפון רצועת עזה, נתפס מחשב נייד של אדם בשם מוחמד וואשה, יליד 1986 מבורייג'. המסמכים מראים שמוחמד ווישה הוא מפקד בולט במערך הטילים נגד שריון בצבא חמאס. בסוף 2022 עבר לעבוד בתחום המחקר והפיתוח בחיל האוויר של חמאס. החקירה המודיעינית שנערכה במחשב חושפת תמונות הקושרות את האדם המכונה מוחמד וואשה לפעילות בתוך חמאס. אדרעי סיים והזהיר: "מי יודע כמה פרטים נחשוף על נוכחותם של מחבלים אחרים בלבוש עיתונאי בעתיד הקרוב".

לאחר חשיפת המחבל אחמד וואשה, שרי הממשלה מצביעים כעת במשאל טלפוני על סגירת אל ג'זירה.