מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יוצר פאודה לא מתרשם: נתניהו עושה שופוני, לא נתקוף ברפיח

אבי יששכרוף שמע את הבטחתו של נתניהו לתקוף ברפיח, וחזה כי הדבר כלל לא יקרה בקרוב וכי מטרתו של ראש הממשלה הייתה להרשים את ציבור בוחריו: "נתניהו רצה לייצר מול הבייס מראית עין של עשייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 20:02 ב באדר א'

יוצר פאודה לא מתרשם: נתניהו עושה שופוני, לא נתקוף ברפיח
תקיפות ישראליות ברפיח במהלך מלחמת חרבות ברזל , צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

במקביל להבטחותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל תתקוף ברפיח בקרוב, מגיב יוצר פאודה אבי ישככרוף, וחוזה כי הדבר כלל לא יקרה בזמן הקרוב. לדבריו, ראש הממשלה מנסה להרשים את קהל בוחריו, וכי פחות מעניין אותו יחסיו עם שאר מדינות העולם.

"נתניהו רצה לייצר מול הבייס מראית עין של עשייה"

"עתידות בזוקה: צה"ל לא ייצא למהלך קרקעי נרחב ברפיח בקרוב" טען אבי יששכרוף. "יש כמה כאבי ראש לא פחות דחופים ופחות מסובכים לביצוע, כמו מחנות המרכז ודיר אל בלח". הוא המשיך וטען כי הצהרתו של ראש הממשלה נאמרה מכיוון ש"נתניהו רצה לייצר מול הבייס מראית עין של עשייה. שופוני. היחסים עם מצרים, ארה"ב ושאר העולם הערבי פחות מטרידים אותו" תקף.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כזכור, הבוקר (א') התראיין נתניהו לרשת ABC האמריקאית ברקע דברי מנהיגים מהעולם וטען: "אלו שאומרים שאסור לנו בשום פנים ואופן להיכנס לרפיח - בעצם אומרים לנו להפסיד במלחמה" נתניהו טען שצה"ל והממשלה עוסקים בגיבוש תוכנית לפינוי בטוח של אזרחים. "אנחנו מגבשים תוכנית להרחקת אזרחים מהמקום" אמר והוסיף, "בהסכמה עם האמריקנים".