האזינו צבי יחזקאלי חשף את הידיעה שמשגעת את עזה: הם מבינים שזה השלב האחרון

ראש הדסק לענייני ערבים סיפר על הלך הרוח ברחוב העזתי בתקופה האחרונה: "הידיעה הזו מסתובבת מאוד חזק - הם מבינים שזה השלב האחרון בדרך לסיוט שלהם וכך זה נראה, ככה הם מרגישים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 17:16 ב באדר א'

צבי יחזקאלי חשף את הידיעה שמשגעת את עזה: הם מבינים שזה השלב האחרון
צבי יחזקאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הדסק לענייני הערבים של ערוץ 13, צבי יחזקאלי, סיפר בראיון ל-103FM על הלך הרוח ברחוב הפלסטיני. "בשבוע האחרון קרה משהו" פתח יחזקאלי. "אני מרגיש שמשהו נשבר שם ברמת הרוח, הם הבינו שישראל רצינית כי המכונה הזאת לא עוצרת".

"הם מבינים שחמאס זה כבר נחלת העבר"

יחזקאלי המשיך: "אני חושב שהם בשלב ההפנמה שכנראה חמאס זה כבר ארגון שיצטרך להיות מנוהל מבחוץ, ומאוד מצפים לראות מה ישראל תעשה, איך היא תסיים את האירוע הזה. הם מבינים שחמאס זה כבר נחלת העבר בחלקים מסוימים בעזה".

הידיעה הזו מסתובבת מאוד חזק - הם מבינים שזה השלב האחרון

בהמשך ראש הדסק הצבאי העיד על ידיעה שמסתובבת לאחרונה ברצועת עזה: "זה שיחיא סינוואר מנותק קשר, הידיעה הזו מסתובבת מאוד חזק וכנ"ל כל הציטוטים על המתקפה ברפיח - הם מבינים שזה השלב האחרון בדרך לסיוט שלהם וכך זה נראה, ככה הם מרגישים".

על לבנון: "לא יהיה מוצא מלעשות מבצע. אני קורא לזה מלחמה"

בסיום השיחה יחזקאלי התייחס גם לחיזבאללה ואמר: "חיזבאללה אומר 'לא' לכל המתווכים ויודע שאתה מוגבל שם באופציה הצבאית שלך. אני חושב שחיזבאללה זה עניין לא פתור מבחינתנו. מה שגילינו במהלך המלחמה הזאת זה מצד אחד את היכולת שלהם לפגוע לנו בבסיסים. מצד שני, הם חשופים ופגיעים. לישראל, לדעתי, לא יהיה מוצא מלעשות מבצע. אני קורא לזה מלחמה, השאלה אם היא תהיה מוגבלת לליטני או שתגיע עד לביירות. אתה תצטרך להזיז אותם בכוח מהגבול כדי להחזיר את תושביך. זה עניין של זמן".