לאחר שמאמצי ההסברה הישראלים עולים שלב, וסרטון של מערך ההסברה יופיעו בגמר הפוטבול המפורסם, רוברט קראפט, אחד היהודים העשירים בעולם ובין היתר הבעלים של קבוצת הפוטבול המפורסמת "ניו אינגלנד פטריוטס", החליט לקחת את המלחמה באנטישמיות צעד אחד נוסף. בהשקעה של כ-7 מיליון דולר, החליט איש העסקים לפרסם במהלך הסופרבול סרטון נגד האנטישמיות בארצות הברית.
עלות פרסומת במהלך גמר הסופרבול היא גבוהה מאוד, מכיוון שזה זמן של רייטינג גבוה משמעותית. קראפט, שכמובן לא ירוויח דולר מההשקעה של 7 מיליון דולר על פי ההערכות, הסביר לעיתון USA Today כי "אנחנו האומה הכי גדולה בעולם, אבל היא מתחילה להיראות לי כמו גרמניה בשנות ה-30, ואני רוצה למנוע מאיתנו להגיע לשנות ה-40".
#StanduptoJewishhate pic.twitter.com/i58flQSzMz
— Ella Travels (Ella Kenan) (@EllaTravelsLove) February 11, 2024
בסרטון נראים אם ובת החוזרות לביתן בשעה שהשכן מתקן את מכוניתו, ומוצאות שעל קיר המחסן רוססו צלב קרס וכתובת אנטישמית. האם לא מגיבה לשאלות הילדה, ולוקחת אותה לטיול. לאחר שחוזרות, הן רואות שהקיר חזר להיות לבן לגמרי, הודות לעזרת השכן. לאחר מכן הסרטון מציג את הנתונים העגומים על האלימות כלפי יהודים בארצות הברית, בהן מתואר כי 1 מכל 4 יהודים אמריקאים היה קורבן לפשע שנאה בשנה החולפת