מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האב השכול: "הייתי מבקש ממנו ללכת למשימה הזו - גם במחיר חייו"

אמש נערכה עצרת ענק בדרישה להמשיך את הלחימה נגד חמאס עד לניצחון. איציק בונצל, שבנו נפל בקרבות: "אם היו מאפשרים לי לקיים שיחה של כמה דקות עם עמית, הייתי מבקש ממנו ללכת למשימה הזו גם במחיר חייו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/24 14:25 ל בשבט התשפד

האב השכול: "הייתי מבקש ממנו ללכת למשימה הזו - גם במחיר חייו"
הלוויתו של עמית בונצל ז"ל, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

אלפי בני אדם השתתפו אמש (ה') בעצרת הניצחון מול קרית הממשלה ובמהלכה קראו לממשלה להוביל לניצחון מוחלט על החמאס. הרב בני קלמנזון ששכל את בנו אלחנן בעת שחילץ 100 מתושבי בארי הזהיר בעצרת: "המדינה כמעט נגוזה בשמחת תורה. גילינו רבותיי שרצח יהודים יכול להיות לגיטימי. אם מדינת ישראל לא תביס את הרוע רצח ילדים ואונס נשים יהיה העיסוק הכי משתלם בשוק העיסוק העזתי".

הרב בני קלמנזון, אביו של אלקנה קלמנזון

הרב בני קלמנזון, אביו של אלקנה קלמנזון צילום: אלקנה כהן

"לא יכולים לצאת מהרצועה ולאפשר לעזתיים להכין את השביעי לאוקטובר הבא"

רב סרן במיל' גלעד אך, מיוזמי תנועת מאהל המילואמניקים קרא לחיילי המילואים: "אנחנו הצלנו את המדינה אבל המלחמה לא נגמרה, ארבעת חודשי ההקרבה שעברו על כולנו לא מספיקים בשביל לשנות את העתיד. אנחנו לא יכולים לצאת מהרצועה ולאפשר לעזתיים להכין את השביעי לאוקטובר הבא".

האב השכול: "הייתי מבקש ממנו ללכת למשימה הזו גם במחיר חייו"

איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל, שנפל בקרבות במרכז הרצועה פתח את העצרת וקרא "לא מנהלים מו"מ עם אויבים, אויבים מנצחים". בונצל הוסיף: "אם היו מאפשרים לי לקיים שיחה של כמה דקות עם בני עמית, הייתי מבקש ממנו ללכת למשימה הזו גם במחיר חייו".

"אל תהסס, תעשה כל מה שתוכל כדי להשיב את החטופים"

איציק בונצל הסביר: "עמית הוא חייל בצבא ההגנה לישראל, ותפקידו להשיב את החטופים הייתי אומר לו בני אל תהסס, תהרוג כמה שיותר מחבלים אל תהסס, תעשה כל מה שתוכל כדי להשיב את החטופים. עמית לצערנו לא ישוב יותר אבל החיילים שלו עדין נלחמים ואני רוצה להגיד תמשיכו להלחם ותביאו את הניצחון אנחנו מתפללים לשלומכם. אויבנו צריכים לדעת שצבא ההגנה לישראל הוא צבא מנצח ולא מגמגם. תנו לצהל לנצח, ניצחון"

איציק בונצל, אביו של עמית בנוצל

איציק בונצל, אביו של עמית בנוצל צילום: אלקנה כהן